سلام در حال مدل کردن سیستم صفحه فشار-کلاچ-فلایویل هستم و در تلاش برای به دست اوردن contact pressure بر روی صفحه کلاچ. از مدل تقارن محوری استفاده کرده ام و با توجه به مقاله شرایط مرزی را قرار داده و فشار اعمال شده است
مشکل به وجود امده محاسبه contact pressure در شعاع داخلی و خارجی صفحه کلاچ است که به صورت ناگهانی مقدار ان افزایش پیدا میکند.با ریزتر کردن مش هم این میزان خطا افزایش می یابد.نمودار رسم شده پیوست شد.
تمامی مقادیر با مقادیر موجود در مقاله ای یکسان است به جز مقادیر در شعاع داخلی و خارجی ممنون میشم راهنمایی کنین که چطور این خطا در شعاع داخلیو خارجی را از بین ببرم(در مقاله contact pressure هم در شعاع خارجی هم در شعاع داخلی کاهش میابد.)
ممنون میشم راهنمایی کنین
- NIMANIMAX72 6 سال پیش پرسیده است
- آخرین ویرایش 6 سال پیش
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
سلام . من فکر میکنم که مدل سازی این مساله به صورت متقارن محوری اشتباهه چون که تو این مساله وجود سرعت زاویه ای برای بخش های مختلف مساله، تقارن حول یک محور رو بهم میزنه .
- mirzabozorg 6 سال پیش پاسخ داده است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
بله حرف شما صحیحه اما هدف فقط به دست اوردن توزیع contact pressure هست که در زمان چرخش ثابت میمونه
در مقالات هم ثابت فرض شده
نتایج به دست اومده هم کاملا مشابه مقاله هستند و فقط جامپ ایجاد شده در شعاع داخلی و خارجی مساله ساز شده
دلیلی برای این مساله ایجاد شده به ذهنتون نمیرسه؟
- NIMANIMAX72 6 سال پیش پاسخ داده است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
لطفا ابتدا وارد شوید.