لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام در حال مدل کردن سیستم صفحه فشار-کلاچ-فلایویل هستم و در تلاش برای به دست اوردن contact pressure بر روی صفحه کلاچ. از مدل تقارن محوری استفاده کرده ام و با توجه به مقاله شرایط مرزی را قرار داده و فشار اعمال شده است

مشکل به وجود امده محاسبه contact pressure  در شعاع داخلی و خارجی صفحه کلاچ است که به صورت ناگهانی مقدار ان افزایش پیدا میکند.با ریزتر کردن مش هم این میزان خطا افزایش می یابد.نمودار رسم شده پیوست شد.

تمامی مقادیر با مقادیر موجود در مقاله ای یکسان است به جز مقادیر در شعاع داخلی و خارجی ممنون میشم راهنمایی کنین که چطور این خطا در شعاع داخلیو خارجی را از بین ببرم(در مقاله contact pressure هم در شعاع خارجی هم در شعاع داخلی کاهش میابد.)

ممنون میشم راهنمایی کنین

فایل ضمیمه
0
0

بله حرف شما صحیحه اما هدف فقط به دست اوردن توزیع contact pressure هست که در زمان چرخش ثابت میمونه
در مقالات هم ثابت فرض شده

نتایج به دست اومده هم کاملا مشابه مقاله هستند و فقط جامپ ایجاد شده در شعاع داخلی و خارجی مساله ساز شده

دلیلی برای این مساله ایجاد شده به ذهنتون نمیرسه؟

0
0

سلام . من فکر میکنم که مدل سازی این مساله به صورت متقارن محوری اشتباهه چون که تو این مساله وجود سرعت زاویه ای برای بخش های مختلف مساله، تقارن حول یک محور رو بهم میزنه .

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور