لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و خسته نباشید

من یک مجموعه  اسمبلی شده  که  قطعات آن دارای هندسه پیچیده هست را در نرم افزار کتیا رسم کرده و در نرم افزار آباکوس تحلیل کرده ام. هدف من این است که نتیجه شبیه سازی را به ازای چندین مقدار عددی مختلف برای ضخامت یکی از قطعات بررسی کنم. آیا باید هر دفعه این ضخامت را در نرم افزار کتیا تغییر دهم و ران بگیرم؟

من قبلا یک مثال در مورد یک هندسه ساده مثلا یک مستطیل که طول آن متغیر است را دیدم که  با کدنویسی در نرم افزار پایتون به ازای مقادیر مختلف از طول مستطیل مسئله را حل می کرد.

اما این روش برای مسئله من امکان پذیر نیست. لطفا بفرمایید راهی برای انجام این کار وجود دارد؟

ممنون

0
0

سلام. بله با قابلیت کدنویسی به زبان پایتون شما می تونید ران های متعدد و پشت سر هم بگیرید منتها برای اینکار باید از روی فایل jnl کد پارامتریک درست کنید و هندسه هاییم که میخواید درش تغییرات داده بشه باید توی اباکوس رسم شده باشن تا با کدنویسی به زبان پایتون بشه تغییرشون داد. چون شما هندستون پیچیدست و در نرم افزار کتیا ایجاد شده نمیشه با کدنویسی به زبان پایتون روش تغییرات ایجاد کرد و تازه این کار داستانا و سختیای خاص خودشو داره. من پیشنهاد میکنم که شما به همون صورت دستی اینکارو انجام بدید چون اون چیزی که دیدید و ایده ای که دارید طی کردنش برا هندسه ساده داستان زیاد داره برا کار شما که اصلا قابل انجام نیست یا هفت خان رستمه.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور