لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و عرض خسته نباشید .

از راهنمایی هاتون بسیار ممنونم که تا اینجا بسیار مثمر ثمر بوده اند.  پیرو سوال error در مورد حالت تنش صفحه ای، خوشبختانه با اندکی اصلاح در داده های وارد شده در قسمت tensile behavior ارور مذکور برطرف شد . ولی در موقع ران گرفتن با ارور جدیدی مواجه شدم که جزییات آن را خدمتتون عرض میکنم.

در مدل بنده یک پارتیشن نیم متر در نیم متر به عنوام محل وقوع انفجار مدل شده است در موقع ران گرفتن با ارور جابجایی بیش از اندازه یا distorted excessively مواجه میشوم که فقط برای یک المان اتفاق میفتد . با کوچک کردن مش منطقه مذکور هم باز این ارور رخ داد. از تکنیک ALE هم حتی در حالت Frequency برابر با یک و Remeshing sweeps per increment برابر با 10 استفاده شد که باز با ارور مذکور مواجه شدم. خواهشمندم در حل این ارور مساعدت فرمایید .

با سپاس

 

فایل ضمیمه
0
0

سلام . خیلی ممنونم از لطفتون . ببینید عکسی که از سربرگ status file گذاشتید خیلی عکس خوبیه و توصیه های خیلی خوبی کرده . مواردی که در ادامه میگم بازگو کردن بعضی از همون توصیه ها منتها با کمی تغییر در جهت قابل فهم تر شدن هستش :

  1. در مواردی که تغییر شکل ها خیلی ناجوره ، شما باید بیایید و توی تنظیمات ale mesh ، پارامتر frequency رو کم کنید و remeshing sweeps per increment رو زیاد کنید تا شانس برنخوردن به خطا افزایش پیدا کنه . البته اینکار زمان ران رو افزایش میده . این تغییر ها رو ارام ارام توی مدلتون وارد کنید .
  2. بعضی اوقات یه جایی از مدل قید tie تعریف شده یا مرز ها به هم چسبیدن که ایجاد خطا میکنه . تو این موارد باید یا قید tie حذف بشه ، یا پارت ها به صورت جدا از هم مدل بشن و بین پارت ها تماس اعمال بشه .
  3. سازگاری واحد مقادیر وارد شده رو هم چک کنید . مثلا در شرایطی که چگالی بر حسب kg/(m^3) هست ، واحد تنش و فشار N/(m^2) باید باشه .
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور