لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام. من دارم روی پروژه پایانیم کار میکنم، استاد از من خواسته که مدل ارتعاشی سازه(به صورت جرم و فنر) رو به دست بیارم و به صورت تئوری میرایی بحرانی رو به دست بیارم بعدش چندتا دمپر با میرایی برابر همون ضریب میرایی بحرانی در سازه قرار بدم(تا حالت تشدید پدید بیاد و سازه سریعترین پاسخ رو بده) و با جابجایی این دمپرها بهترین مکان  برای نصب دمپرها رو پیدا کنم(روش پیشنهادی استاد)

من گفتم یه تحلیل فرکانسی انجام میدم تا فرکانس طبیعی سازه به دست بیاد اون وقت یه بار پریودیک با فرکانسی برابر همون فرکانس طبیعی به سازه اعمال میکنم اینجوری سازه در حالت تشدید قرار میگیره بعدش با مقادیر مختلف برای دمپرها و جایگیریهای مختلف آنها هرکدوم که جابجایی رو بیشتر کاهش داد اون چیدمان رو به عنوان مورد مطلوب در نظر میگیریم.(روش پیشنهادی من)

سوال1. کدوم یک از روشها مروسوم‌تر و بهتره؟

سوال2. کدوم یک از روشها جواب منطقی‌تر و درست‌تری را ارائه میدهد؟

ببخشید اگه سوالم طولانی شد. با تشکرفراوان

0
0

سلام . این سوالتون هیچ ربطی به آباکوس نداره . شما دارید رو استراتژی کار سوال می پرسید . باید این سوال رو از کسی بپرسید که رو مفاهیم ارتعاشات سیستم های ممتد تسلط بالا داره . اون استادایی از دانشکده های مکانیک و هوافضا که این درس رو ارایه میدن برای این سوال مناسب هستن . البته من احساس می کنم که هم روش خودتون هم استادتون کلا اشتباه هستن .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور