لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام خسته نباشید . میخوام یک روتور چرخان با سرعت ثابت با یک نابالانسی جرمی مشخص در یک جای روتور شبیه سازی کنم به نظر شما از چه استپی و از چه نوع load باید استفاده کرد؟

0
0

سلام. قبلا اینکارو نکردم. اما تنها گزینه ای که به ذهنم میرسه استفاده از استپ های دینامیکی غیرخطی یعنی دینامیک اکسپلیسیت و دینامیک ایمپلیسیت هست. و سرعت باید از صفر شروع بشه و زیاد بشه. البته این ران خیلی خیلی سنگین میشه و اصلا به صرفه نیست. به نظر باید یه راه خیلی بهتری وجود داشته باشه. بحث اینکه آن بالانسی باعث یه سری حرکات اولیه و بعد ثانویه میشه که حالا شما باید ببینید فقط اثرات اولیه رو میخواید مدل کنید یا ثانویه رو هم میخواید مدل کنید.

  • mirzabozorg
    سلام. مرسی. اینطوری نمیشه جواب داد. به خیلی چیزا میتونه ربط داشته باشه. شاید بخاطر یه اشتباهه یا مجموعه ای از اشتباهات.
  • hasan mir
    اقای مهندس ببخشید اگه وقت دارین میتونم فایشلو براتون بفرستم یه نگاه کوچکی روش بندازین یا نه؟
  • mirzabozorg
    ما همیشه برای بررسی مدل ها هزینه میگیریم. مقدار هزینم بستگی به تعداد اشتباهات و میزان پیچیدگی شون و گستردگی مدل داره. البته اول مدل بررسی میشه و اگر ایرادی درش دیده نشد هزینه ای گرفته نمیشه و مقدار هزینه بعد از بررسی مدل گفته میشه که بابت گفتن ایرادا و نحوه رفعشون اخذ میشه.
  • hasan mir
    اوکی. نحوه پرداخت هزینه چجوریه ؟ آقای مهندس قبل از عید کلاس اباکوس کی برگزار میکنین تو کلاستون ثبت نام کنم؟
  • mirzabozorg
    توی تلگرام باید فایلای مدلتون رو ارسال کنید که چک کنم. بعدش مقدار هزینه رو میگم کارت به کارت میکنید و بعد یه ویدیو درست میکنم و توش ایرادا و نحوه رفعشونو میگمو براتون ارسال میکنم. بعد سوالم از توضیحات ویدیو داشتین می تونید بپرسید. قبل از عید چند سری کلاس اباکوس دیگه خواهیم داشت و توی کانال تبلیغشو میزنیم. قسمت دیدگاه های این پرسش خیلی بلند شده دیگه. لطف کنید بقیه سوالاتونو یجا دیگه مطرح کنید. با تشکر.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور