لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام

من میخام اموزش مدلسازی fgm با استفاده از usdfld  رو تهیه کنم و با اون پره توربین با جنس fgm رو مدلسازی کنم .

لطفا بفرمایید که ایا این اموزش نیاز من رو در این خصوص تکمیل میکنه منظورم اینه که سابقه خواص مواد fgm رو داره یا اینکه من باید مشخصات ماده رو پیدا کنم و بدم؟

بنظرتون شبیه سازی پره توربین با تیر یک سر گیر دار جواب مناسبی میده؟

0
0

سلام. با توجه به اینکه پروفیل پره توربین پیچیده هست، استفاده از سابروتین نویسی برای تعریف ماده FGM در هندسه ای مشابه پره توربین بسیار بسیار پیچیده هستش و اصلا توصیه نمیکنم. بهتر با پارتیشن بندی در داخل کتیا یا سالیدورک یا در صورت مقدور بودن در خود اباکوس بیاید fgm تعریف کنید. در واقع به هر لایه یه ماده اختصاص میدید و بعدا باید همگرایی جواب نسبت به تعداد لایه رو هم چک کنید و تو هر لایه یه المان بزارید.

در رابطه با سوال دومتون هم باید بگم که قبلا دیدم که در مدلسازی ارتعاشاتی توربین، فرض میکنن که هر تیغش یه تیر یک سرگیرداره و یه معادل سازیایی میکنن. ولی این معادل سازی در اینجا در اباکوس معنی نداره و بهتره که همون تیغه ها بطور دقیق مدل بشن. البته نمی دونم کدوم موتور رو میخواید تحلیل کنید.

بعضی پره ها در بالاشون یه شیار هایی دارن برای اتصال به هم و خوب مش بندی اونا سخته. بسته به نوع تحلیل و هدفش در صورتی که وجود اونا مهم نباشه میشه ساده سازی هندسی کرد و اونا رو لحاظ نکرد ولی نه در این حد که با تیر یکسر گیردار عوضش کنیم.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور