لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و عرض ادب

من درحال مدلسازی بافت استخوان هستم که به طور عمده از دو قسمت استخوان متخلخل (cancellous bone) و استخوان فشرده (compact bone) با خواص مکانیکی بسیار متفاوت تشکیل شده. آیا امکان تعریف همزمان معیار شکست برای دو بافت متخلخل و فشرده در XFEM هست؟ به عبارت دیگه، آیا امکان شبیه سازی استخوان (تشکیل شده از دو قسمت عمده با خواص شکست بسیار متفاوت) در XFEM هست؟

سوال دیگه ام این هست که آیا در سایت FEMEX ویدیوی آموزشی در مورد سابروتین UDMGINI موجود هست؟ در یکی از ویدیوهای آموزشی سابروتین نویسی اشاره ای به سابروتین UDMGINI شده ولی مطمين نیستم که دقیقا محتوای ویدیو مربوط به تعریف معیار شکست هست یا نه.

فایل ضمیمه
0
0

سلام.

خیلی ممنونم.

جواب سوال 1: باید برای هر ناحیه یه ماده جدید تعرف کنید و بعد در اون ماده جدید خواص شروع و رشد اسیب رو تغییر بدید. اینطوری هر ناحیه متناسب با چیزی که هست حل میشه.

جواب سوال 2: بینید در حال حاضر ویدیو آموزش سابروتین udmgini تو سایت موجود نیست و توی دوره آنلاین سابروتین نویسی هم این سابروتین به صورت کلی مورد بررسی قرار گرفته و اونجا هم مثالی ازش حل نشده. من خودم قبلا این سابروتین رو بررسی کردم و به نظرم سابروتین پیچیده ای نیست و می تونم باهاش معیار شروع اسیب جدید برا xfem تعریف کنم.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور