لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام و خسته نباشید

من یه سازه مشبک کامپوزیتی طبق عکس پیوست تحت بارگذاری محوری شبه استاتیک با استپ داینامیک اکسپلیسیت تحلیل کردم

برای شکست هم از معیار هاشین استفاده شد

اما جواب بنده با مقاله ای که این سازه رو تحلیل کرد تفاوت داشت

در نموداری که پیوست شد رنگ ابی جواب نیرو جابه جایی مقاله و رنگ قرمز جواب بنده میباشد همان طور که مشخصه جواب بنده در قسمت الاستیک خطی به دست امده و جواب مقاله غیر خطی بود.

می خواستم بدونم دلیل این تفاوت چی می تونه باشه؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

تشکر

فایل ضمیمه
1
0

سلام.

خیلی ممنونم.

ببینید عدم همخونی جواب شما با جواب مقاله دلایل خیلی زیادی می تونه داشته باشه. مثلا اینکه تنظیمات شما مشکل داره و یه جاهایی تو تنظیمات بخاطر تصور اشتباه نسبت به اون تنظیمات، از تنظیمات اشتباهی استفاده کردید و منجر به خطا شده. از عکسی که از مدلتون فرستادید یه چیزو میشه فهمید اونم اینکه مش در راستای ضخامت هر عضو شبکه فقط یک المانه که درست نیست و مش در راستای ضخامت شبکه باید ریز تر بشه و حداقل دو المان باشه.

  • Mohsen09
    سلام ممنون بابت راهنمایی من از المان SHELL استفاده کردم و نمیدونم چطور میشه در راستای ضخامت المان SHELL مش زد اگه راه حلی وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
  • mirzabozorg
    سلام. خواهش میکنم. توی شکل به نظر میرسید از المان های سالید استفاده کردین. بخاطر همین اون توصیه رو کردم. در راستای ضخامت المان های شل نمیشه چند تا المان داشت. در واقع فلسفه وجودیش به همون یک المان در راستای ضخامته. البته اگر ضخامتی که تو شکل برای المان ها دیده میشه ضخامت واقعی هست، مدل سازی این سازه با المان شل مشکل داره و باید با المان سالید و چند المان تو راستای ضخامت مش زده بشه.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور