لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام و خسته نباشید

من مدتی هست که از نرم افزار آباکوس استفاده می کنم و به نوعی میشه گفت در حل مسایل مختلف میتونم گلیم خودم رو از آب بیرون بکشم اما مشکل اصلی من جایی هست که باید نتایج رو تحلیل کنم مخصوصا تو محیط کار یعنی وقتی حل به نتیجه میرسه کارفرما از من میخواد که معنی نتایج به دست آمده رو گزارش کنم یا براش توضیح بدم اینجاس که من خیلی تجربه ندارم و عملا خیلی از نتایج به دست آمده رو متوجه نمیشم آموزشی هم در این مورد ندیدم که به درد بخور باشه اکثر آموزش ها به قسمت نتایج که میرسن تموم میشن

ممنون میشم راهنمایی کنین که من مشکلم کجاس و چطور میتونم رفعش کنم به طوری که بتونم نتایج به دست آمده رو متوجه بشم

0
0

سلام. بسیار عالی. ببینید من تو دو بخش به سوال شما جواب میدم:

  1. یه مشکل میتونه تو استفاده از ابزارهای ماژول ویژوالیزیشن باشه. در این خصوص می تونید ویدیو رایگان خروجی گرفتن از اباکوس رو ببینید.
  2. مشکل بعدی میتونه توی گم کردن هدف انالیز باشه. شما باید ببینید که مقصودتون از انالیز هایی که انجام میدید چیه. مثلا تو اکثر موارد میان یه قطعه یا یه مجموعه مونتاژی از قطعات رو تحلیل استاتیکی یا دینامیکی میکنن تا ببینن زیر بار هایی که اعمال میشه به مجموعه ایا تحمل میکنه یا نه. برای اینکار باید ماکزیمم تنش ها در نواحی غیر سینگولار با مقادیر تنش تسلیم و تنش نهایی چک بشه. حالا بسته به کاربرد قطعات و استاندارد طراحی باید بدونید که مثلا از یه کرنشی بیشتر یا جابجایی بیشتر یا تنشی بیشتر خوب نیست و …. . این قسمت از جواب سوالتون برا هر تحلیل متفاوته. برا تحلیل حرارتی یه چیزه. برای تحلیل ارتعاشاتی یه چیزه. برا تحلیلی استاتیکی یه چیزه.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور