لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

سوالم در مورد محصور شدگی یک نمونه بتنی استوانه ای هست که قصد دارم با توجه به میزان محصور شدگی زاویه اتساع بتن در حین ران تغییر پیدا کنه. برای حل از abaqus explicit  استفاده میکنم به همین دلیل تا جایی که من متوجه شدم باید در قسمت property  ، field variable  تعریف کنم که نیاز به سابروتین نویسی داره.
میخواستم بدونم چه پارامترهایی یا چه تابعی محصور شدگی رو بیان میکنه وباید به عنوان تابع field variable  تعریف بشه.

همینطور چطور میتونم نحوه سابروتین نویسی با vusdfld  رو متوجه بشم. من اموزش مربوط usdfld رو نگاه کردم ولی متفاوت هست با حالت صریح و به مشکل خوردم.

0
0

سلام.

من اطلاعی از تابع محصور شدگی ندارم. این بستگی به فیزیک مساله و فیزیک رفتار مکانیکی بتن داره. برای تعریف رفتار مکانیکی تازه باید این تعریف ریاضی موجود باشه. تابع تحلیلیش باید موجود باشه.

سابروتین vusdfld یه تفاوت هایی با سابروتین usdfld داره که این تفاوت ها ناشی از متفاوت بودن حلگر ها هستش اما منطق عملیاتی یکسانه منتها شکل سابروتین و اسم متغیر ها متفاوت هست. شما باید بین پارامتر های مشابه تناظر در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه آموزش سابروتین usdfld رو دیدید اول باید همین رفتارو با سابروتین usdfld تعریف کنیدو پروژه رو تا حد ممکن انجام بدید. بعد از اون باید کدتونو با ساختار و منطق vusdfld منطبق کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور