لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام

مدل مورد نظر شامل 2 بخش می باشد بخش اول ثابت و بخش دیگری متحرک است و ورق میانی ضمن لغزش از درون شیار جاری میشود.

چند سوال داشتم

1- برای تعریف اینتراکشن بین سطوح لغزنده آیا تفاوتی میکند که در بخش اسمبلی کل قطعه مرج شود یا خیر؟

2- در صورتی که از تحلیل explicit استفاده میکنم و نوع اندرکنش جنرال از نوع هارد رو انتخاب میکنم قطعه به درستی رفتار میکند اما در صورتی که از Static General استفاده میکنم نرم افزار اندرکنش تعریف شده را متوجه نمیشود و لغزشی صورت نمیگیرد .

برای تعریف اندرکنش در حالت استاتیک جنرال برای حالت اینیشیال – از نوع استاتیک جنرال استفاده کردم و برای استپ1 از نوع surface to surface که متوجه نمیشود . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

فایل ضمیمه
0
0

سلام .

  1. سوالتون یه مقدار گنگه ولی اگر منظورتون اینکه قطعاتی که با هم در تماس هستن به هم مرج بشن، اینکار غلطه . شما فقط حق دارید قطعاتی رو بهم مرج کنید که به هم جوش شدن . مثل یک اتصال تیر به ستون . تو این تحلیل شما ، نمیشه بخش ثابت و بخش متغیر رو بهم مرج کرد چون اون وقت تماس بینشون بی معنی میشه .
  2. توی اباکوس اندرکنش جنرال از نوع هارد نداریم . شاید منظورتون اندرکنش جنرال کانتکت با خصوصیت تماس هارد کانتکت هستش. منظورتون از اینکه با استفاده از استپ استاتیک جنرال تماس به درستی برقرار نمیشه رو متوجه نمیشم . باید بیشتر توضیح می دادید. البته تو این شبیه سازی فکر می کنم از همون استپ dynamic explicit و فرمولاسیون شبه استاتیک استفاده کنید بهتر باشه .
  3. سوال اخرتون هم کاملا گنگه و فکر میکنم اسم و عبارات توی نرم افزار رو به درستی تو سوالتون نیاوردید. لطفا توی یه پرسش جدید مسالتون رو کامل تر توضیح بدید و اشکالاتتون رو هم دقیق تر و کامل تر بیان کنید.
  • hosseinlabibi@gmail.com
    با سلام و سپاس از لطف و توجه شما 1- در مورد شماره 1 پاسخ را گرفتم 2- بله منظورم اندرکنش جنرال کانتکت با خصوصیات هارد هست – منظورتون از اینکه با استفاده از استپ استاتیک جنرال تماس به درستی برقرار نمیشه رو متوجه نمیشم ( منظورم اینه که قطعات به هم چسبیده اند و لغزشی در محل تعریف اینتراکشن صورت نمیگیرد ) در صورت استفاده از روش explicitمشکل حل میشود اما طریقه استخراج منحنی هیسترزیس از مدل را در آن حالت نمیدانم 3-برای تعریف اینتراکشن 2 حالت وجود دارد – 1- حالت اینیشیال 2- حالت استپ 1 – 2 سوال در اینجا مطرح است : 1- آیا تعریف اینتراکشن برای هر دو حالت الزامی است؟ 2 – من برای حالت Intial حالت General را انتخاب کردم و برای step-1 حالت surface to surface را اما همچنان لغزشی اتفاق نمی افتد و قطعات به هم چسبیده عمل می کنند.
  • mirzabozorg
    سلام . خواهش میکنم . من تاحالا با مشکلی که شما باهاش مواجه شدید، مواجه نشدم . خیلی عجیبه . زمانی که شما توی یه استپ یه اینتراکشن رو تعریف می کنید، توی استپ های بعدی هم به صورت پیش فرض باقی میمونه و اصطلاحا propagate میکنه . اگر general contact تعریف کردید دیگه نیازی به تعریف surface to surface contact نیست .
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور