لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام خسته نباشيد

من مساله خون در رگ را در آباكوس با روش كوپل سيال سازه با در نظر گرفتن جريان آشفته خون به روش كى اپسيلون شبيه سازى كردم با شرط مرزى فشار پالسى براى خون كه مقادير كوچكتر از يك رو در قسمت amplitudو مقدار ماكزيمم فشار رو در قسمت magnitud وارد كردم و شرط ديگر خون رو جابجايى U در همه جهات در سطوح ورودى و خروجى خون رو صفر قرار دادم ولى شرط عدم لغزش را لحاظ نكردم فكر كردم شايد در خود نرم افزار تعريف شده اما در مورد انتخاب نوع حلگر دچار شك شدم هم باحلگر dynamic explicit مساله را شبيه سازى كردم و هم با حلگر dynamic implicit و در هر دو روش با ارور مواجه شدم در شبيه سازى اول ارورى كه ميده مربوط به سيال خون هست و ميگه دانسيته را تعيين نكردم در صورتى كه دانسيته و ويسكوزيته خون رو در ماژول property تعيين كردم !

در روش دوم ارور در قسمت مربوط به سازه رگ ميده كه مربوط به stepآن ميشه و ميگه the time increment is smaller than minimum allowable increment specied in…option

در صورتى كه time period ٠/٨٣٣٤ثانيه هست و من initial time increment رو ٠/٠٤١٦٧گذاشتم و حتى به ٠/٠٥ و٠/٠٨٣٣٤هم تغيير دادم و minimum time increment رو ٦-٠/٨٣٣٤e و حتى ١٠-١e هم تغيير دادم اما باز همين ارور رو ميده!!!

0
0

سلام . بر اساس توضیحاتتون من احساس می کنم که دارید از کوپل حلگر cfd و حلگر های سازه ای استفاده می کنید. از اونجایی که من خیلی وقت هست که تو این زمینه پروژه انجام ندادم، تسلطم رو این حوزه رو از دست دادم . اما اگر می خواید تو این حوزه از تنظیمات مدلتون خیالتون راحت باشه تا به خطاهای مختلف بر نخورید، تو هلپ آباکوس، تو بخش getting started with abaqus، بخش E که اسمش هست flow through a bent tube رو کاملا مطالعه کنید و مثالش رو باهاش انجام بدید تا مسلط بشید .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور