لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و احترام

با توجه به اینکه در ورژنهای آباکوس 6.14 به بالا قابلیت حذف المان در حالت استاندارد ایجاد شده بنده کد UMAT مربوط به تحلیل خستگی فلز با انباشتگی آسیب غیرخطی (و سختی سینماتیکی خطی) رو نوشتم و از المان C3D8I استفاده کردم.  اما بعد از تحلیل در آباکوس در مرحله نتایج یک خطا ظاهر شد “The selected primary variable is not available in the current frame for any elements” و هیچ جوابی ظاهر نمیشود. کد را بررسی کردم ولی نمیدونم که اگر مشکل از converge نشدن است چطور حلش کنم.

با تشکر

0
0

سلام. در هلپ ورژن 6.14 در رابطه با قابلیت حذف المان سابروتین یومت چیزی عنوان نشده و من فکر نکنم ماده ای که با یومت تعریف شده باشه قابلیت حذف المان درش باشه. توجه کنید که اینکه قابلیت حذف المان در سایر مدل های ماده مثل ductile damage در حالت استفاده از حلگر استاندارد وجود داره به این معنی نیست که با استفاده از یومت هم همون قابلیت وجود داشته باشه. در رابطه با سوال اصلی تون، فکر میکنم زمانی اون خطا صادر میشه که ماتریس DDSDDE در کد شما مشکل داره. تو این حالت برای تک المان جواب میده و مشکلی وجود نداره ولی برای مدل متشکل از مثلا 100 المان این اتفاق میوفته که راه حلش اصلاح و دقیق تر کردن ماتریس DDSDDE هست. این چیزیه که من بهش رسیدم.

  • alihaghjoo89
    خیلی ممنونم از پاسختون. من از یک مقاله خوندم که با استفاده از umat حذف المان انجام دادند و طبق اون این روند رو طی کردم. سوال دیگه ای دارم اینکه چطور میتونم کمک بگیرم برای حل و اینکه امکان ارسال فایل هست؟
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور