لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و خسته نباشید
من یک سازه با wire به همراه فونداسیون (بلوک بتنی ساده بدون میلگرد) در آباکوس مدلسازی کرده ام و تحلیل استاتیکی تحت بار gravity انجام می دهم. اما زمانی که مدل run می شود با خطای
The volume of 8 elements is zero, small, or negative. Check coordinates or node numbering, or modify the mesh seed. In the case of a tetrahedron this error may indicate that all nodes are located very nearly in a plane. The elements have been identified in element set ErrElemVolSmallNegZero.
مواجه می شوم. به منظور رفع خطا verify هریک از پارت های مش زده را بررسی می نمایم. اما زمانی که می خواهم مش بندی سازه خود را verify کنم با اخطار
Analysis checks are currently not supported in Abaqus/CAE forbeam elements.
مواجه می شوم.
با توجه به اینکه مش بندی فونداسیون بدون ایراد است مطمئنا مش بندی سازه مشکل ساز است اما متاسفانه راهی برای رفع خطا به ذهنم نمی رسد.
ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید.

0
0

سلام.

خیلی ممنونم.

ببینید تو متن خطایی که بهش اشاره کردید اسم یه ستی از المان آورده شده که گفته المان هایی که مشکل دارن رو توی اون ست ریختیم. شما باید به ماژول ویژوالیزیشن برید و بعد از طریق ابزار display group اون ست از المان رو چک کنید. اینطوری متوجه میشید که دقیقا کدوم المان ها ایراد دارن و بعد میتونید رفعشون کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور