با سلام و عرض احترام
پیرو سوال قبلی بنده از شما درباره بارگذاری دینامیکی محور زوج چرخ کامیون و جواب شما((((اگر می خواید اثر حرکت چرخ روی خاک رو تحلیل کنید و بار متحرک رو شبیه سازی کنید می تونید چرخ ها رو به صورت پارت های ریجید بگیرید که شرط مرزی سرعت انتقالی و دورانی دارن و بخشی از وزن کامیون که رو این چرخا میوفته، باید به صورت بار متمرکز به rp اونا اعمال بشه . برای این شبیه سازی هم یا باید از استپ dynamic implicit و یا dynamic explicit استفاده کنید. نحوه انجام این کار ها بطور کامل در قالب ذکر مثال تو ویدیو تعریف بارگذاری متحرک در آباکوس گفته شده)))
بنده با مشاهده ویدیو ذکر شده ، به چند تفاوت مدلسازی خودم با مدلسازی شما پی بردم
1- مدل بنده روسازی آسفالتی 4لایه(رویه،اساس،زیراساس،بستر) است و لایه رویه به 12 قسمت پارتیشن بندی نشده است و شما در ویدیو 12 amplitude درست کرده اید
2- مدل بنده ترک دارد و هدف از مدلسازی بنده ، محاسبه ضریب شدت تنش با توجه به ترک است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
سلام
توکلی هستم
بی زحمت میشه این عکس روسازی که در سوال هست رو حذف کنید.ممنون میشم. چون اسم مقاله داخلش اومده که مقاله بیس پایان نامه منه.
ممنونم
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
سلام .
- لایه بندی شما که 4 لایست موازی جهت حرکت بار متحرک هست . اون پارتیشن های مربوط به اعمال بار متحرک عمود بر این راستاست . اینا با هم فرق دارن و ربطی به هم ندارن و هم دیگه رو نقض نمی کنن.
- مشکلی نداره . شما همون چرخ ها رو می تونید مدل کنید، ترکتون رو هم یا با کانتور انتگرال یا xfem مدل کنید . فقط برای لحاظ شدن اثرات اینرسی باید استپ رو dynamic implicit بگیرید . یعنی که عملا تمام اموزش های اون ویدیو بکارتون میاد فقط فرقش اینکه شما ترک دارید که ربطی به بار متحرک نداره . فقط نمی تونید استپ رو بخاطر ترک اکسپلیسیت بگیرید . ما وقتی برای راهنمایی لینک ویدیو میدیم حواسمون بکار فرد هست . کیلویی توصیه نمی کنیم .
- mirzabozorg 6 سال پیش پاسخ داده است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
لطفا ابتدا وارد شوید.