لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام. من گرایش ژئوتکنیک هستم و تازه دارم با نرم افزار آباکوس کار میکنم،میخوام یک خاک با ابعد 10 متر رو مدل کنم که یک پی با ابعاد 1 متر در مرکز اون قرار داره و یک بار نقطه ای نیز روی مرکز پی.
1-میخوام اینترفیس بین خاک و پی را ایجاد کنم، اما نمیدونم باید چطور کار کنم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

0
0

سلام. شما دو راه دارید.

  1. اینکه یک پارت برای خاک و پی با هم ایجاد کنید و بعد با استفاده از ابزار های پارتیشن بندی ناحیه مربوط به پی رو جدا کنید و در ماژول پراپرتی خواص جدا از خاک بدید. در این حالت بطور اتوماتیک پیوستگی و اتصال بین خاک و پی در نظر گرفته شده. برای اینکار باید از ابزار های پارتیشن بندی استفاده کنید. در این خصوص در ویدیو های مش بندی و پارتیشن بندی مقدماتی و مش بندی و پارتیشن بندی پیشرفته بطور کامل صحبت شده.
  2. اینکه یک پارت برای خاک بدون پی و یک پارت برای پی در نظر بگیرید و بعد در ماژول اسمبلی پی رو در محل خالی شده از خاک که جای پی بوده قرار بدید و بعد در ماژول اینتراکشن قید تای بین این دو پارت بدید. در این حالت با اعمال قید تای پیوستگی و اتصال لحاظ خواهد شد.

هر دو راه مناسب و قابل استفاده هستن البته اگر از راه دوم استفاده کنید تو مش بندی تو تعداد المان های تولیدی می تونید صرف جویی بیشتری کنید که باعث کاهش حجم مدل و مدت محاسبات میشه. نحوه اعمال بار نقطه ای به پارت های سالید هم تو ویدیو سیر تا پیاز آباکوس گفته شده.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور