لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام. من یک کامپوزیت ذره ای مدل کردم در آباکوس که رزینش high density polyethilen  هست. از مدلسازی cohesive هم استفاده کردم. برای قسمت حذف المان، از قانون traction separation استفاده کردم. از 3 تا عدد ازم میخواد:

Maximum Nominal Stress Normal-only Mode

Maximum Nominal Stress Shear-only mode First Direction

Maximum Nominal Stress Shear-only mode Second Direction

این 3 عدد رو چطور میتونم بدست بیارم؟

0
0

سلام . مقالات و تز هایی که تاحالا روشون کار کردم، این اعداد یا نظایر اون رو توی جداول خواص ماده کوهسیو اورده بودن. منتها میدونم که به طور کلی توی المان محدود، یه سری از ثوابت مدل های اسیب هست که به صورت مستقیم، از روی روابط و ثوابت دیگه و یا داده های تست قابل محاسبه نیست و شما باید با سعی و خطا و بازی با مقدارشون، سعی کنید که خروجی شبیه سازی رو ( البته در موردی که تمام تنظیمات و پارامتر های دیگه به درستی تنظیم شدن ) به داده های تست نزدیک کنید. همچنین در ویدیو المان کوهسیو در آباکوس، اصول و مفاهیم مرتبط با المان کوهسیو به همراه حل مثالی از المان کوهسیو با فرمولاسیون traction versus separation آورده شده است.

0
0

سلام ، برای بدست آوردن خواص المان های کوهسیو باید شما یک تست جداگانه ای برای سنجش خواص استحکامی چسبتون انجام بدین و از طریق اون بیاین نمودار f_cmod رو بدست بیارین ( منظور از f نیرو و منظور از cmod جدایش بین محل اتصال چسب می باشد ) ، البته ظاهرا این کار، اصلا کار ساده ای نسیت ، مخصوصا برای مودهای شکستی غیر از مود اول !

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور