لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام و ادب؛ سپاس بابت سایت بسیار مفیدتون و وقتیکه برای پاسخ به سوالات قرار می دید.
در تحلیل مودال مدل با سالور lanczos، مدام با این error مواجه میشم:

1.
three factorizations in a row failed. it is possible that the model contains the kinematic coupling definition set up in way that a degree of .freedom has neither mass nor stiffness
و اخیرا
2. the lanczos solver has failed to find all the eigenvalues within the specified range.

مدل من متشکل از یک سازه بناییست که نیمی از پی استوانه ای اون در خاک مدفونه. در محل تماس پی و خاک interaction ازنوع contact اعمال شده. وقتی علاوه بر اعمال اندرکنش در محل تماس، بخش انتهایی پی(کف) رو حالت fixed در نظر می گیرم تحلیل راحت انجام میشه اما زمانیکه فقط اندرکنش وجود داره error دریافت میشه. جهت رفع این اخطار، سالور رو از lanczos به subspace تغییر دادم اما پس از تحلیل، از 15 مود درخواستی فقط اطلاعات 6 مود رو با فرکانس های صفر و نزدیک به صفر داد.
لطفا راهنمایی بفرمایید…

فایل ضمیمه
0
0

سلام.

خواشه میکنم.

نظر لطف شماست.

ببینید تحلیل فرکانسی به شرط مرزی ها و اندرکنش ها حساسه. این خطاهایی که بهش برخورد کردید ناشی از همینه. به نظر من باید با سعیو خطا سورس اصلی این مشکلات پیدا بشه. می تونید خاک رو حذف کنید و بعد به اطراف پی شرط مرزی بدید تا ثابت باشه و اینکه بجای خاک شرط مرزی بزارید. بعد تحلیل کنید و ببینید که جواب مناسب بهتون میده یا نه. البته واقعیتش در تحلیل فرکانسی نیازی به مدل کردن خاک واقعا هم نیستش.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور