لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

سلام و عرض تشکر از پاسخ های خوب شما،

پیرو سوال قبلیم از طریق ductile damage میخوام که وقتی کابل من به کرنش 0.033 رسید پاره بشه،اما خصوصیات کابلمو برای تعریف توی این قسمت جایی پیدا نکردم،

الان من میام و الاستیسیته و پلاستیسیته برای کابلم تعریف میکنم در پلاستیسیته تا کرنش 0.033 که کرنش گسیختگی هست داده ها رو وارد میکنم الان کابل ها میان و تو اون تنش ثابت باقی میمونن،پس میخوام رفتار damage بهشون اختصاص بدم

1-آیا میتونم به نوعی تقریبا منطقی این اعداد رو در ductile damage وارد کنم؟ چون من فقط میخوام این کابل در اون کرنش پاره بشه و بعد از اون دیگه در تحلیل من موثر نیست(در واقع مشکلم اینه که 1و2و3 رو که در شکل علامت زدم ندارم)

2-این قسمت هایی که تو شکل ضمیمه علامت زدم رو میشه توضیح بفرمایید ؟ خصوصا strain rate در صورت امکان بفرمایید که یعنی چی؟

خیلی از لطفتون ممنونم

 

فایل ضمیمه
پذیرفته شد
0
0

سلام . در هر مورد چیزی که به نظرم میرسه رو در ادامه اوردم .

  1. کرنش شکست
  2. یه پارامتر که از ترکیب مولفه های تنش بدست میاد. توی کتابای مربوط به مباحث پیشرفته تحلیل تنش و حتی خود هلپ آباکوس هست.
  3. نرخ کرنش : در این مدل آسیب، نرخ کرنش که وابسته به نرخ بارگذاری هست، توی حل اثر داده میشه . برای درک بهتر از مورد های 1 و 2 و 3 به هلپ قسمت analysis users manual رجوع کنید.

4 و 5 ) در محاسبات اسیب، یه damage initiation داریم و یه damage evolution . در damage evolution باید معیار رسیدن به انهدام کامل ماده و تابعی که از زمان شروع اسیب، پارامتر اسیب بر اساس اون بدست میاد رو مشخص کنید. معیار انتخاب شده ( مورد 4 ) جابجایی در زمان شکسته . اون softening هم همون تابعیه که پارامتر اسیب بر اساس اون مقدار دهی میشه .

6)تعداد داده های اضافی قطعا در نتایج اثر داره . اینطوری look up table که برای حلگر درست کردین کامل تر میشه و نواحی بیشتری رو پوشش میده .

همچنین در دوره آنلاین آباکوس پیشرفته، در قسمت اول جلسه دوازدهم در رابطه با نحوه تعریف ductile damage و کالیبراسیون آن به همراه ذکر مثال توضیحات کاملی ارایه شده است که در صورت تمایل، با ارسال پیام به تلگرام یا واتس اپ شماره 09351324013، بدون نیاز به تهیه کل دوره، می توانید ویدیو مرتبط با جلسات نامبرده را تهیه نمایید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور