لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

یک سوال در باب خروجی گرفتن داشتم. من میخوام یک محور روی جسم داشته باشم و بعد از اعمال بار و تغییر شکل جسم، زاویه جسم با راستای قبلی رو بتونم رصد کنم و نمودار بکشم و …

این امکان چطور برام فراهم میشه؟

قبل از شروع حل کجا باید اون محور و زاویه ای که میخوام رو تعریف کنم؟

0
0

سلام . فکر نکنم دقیقا این کاری که مدنظرتونه رو بشه انجام داد . توی یه پرسش جدید، مدلتون رو بطور کامل توضیح بدید و علت نیاز به خروجی مد نظرتون رو هم بگید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم .

  • Trex
    با سلام من دارم یک تایر رو با نیروی مرکزگراش مدل میکنم و هدف پیدا کردن نمودار نیروی کرنرینگ بر حسب زاویه لغزش هست. تعریف این زاویه هم در واقع میزان انحرافیه که عاج تایر نسبت به حالت بدون cornering force پیدا میکنه. نهایتا هم قراره با به دست آوردن اون نمودار، Cd که یکی پارامترهای تحلیل دینامیک خودرو هست به دست بیاد. (نمودار مورد بحث رو آپلود کردم.) حالا سوال من اینه که اون زاویه رو چطور تعریف کنم که بتونم براش نمودارها رو رسم کنم. در ضمن سوالات دیگه ای هم دارم که ممنون میشم پاسخ بدید: من به دلیل کوچک بودن تغییر شکلها و محدودیت هایی که تو بخش کامپوزیتی لاستیک از باب داده ها داشتم، خواص هایپرالاستیک رو حتی واسه بخش هایی که مطلقا لاستیکی (بدون جزء اضافی و تقویت کننده) بودن، وارد نکردم. میخواستم بدونم محدودیت های این دسته از مواد تو انتخاب حلگر و نوع مش چیه؟ تا اگه بشه این قسمت رو هم اصلاح کنم.
0
0

با سلام

من دارم یک تایر رو با نیروی مرکزگراش مدل میکنم و هدف پیدا کردن نمودار نیروی کرنرینگ بر حسب زاویه لغزش هست. تعریف این زاویه هم در واقع میزان انحرافیه که عاج تایر نسبت به حالت بدون cornering force پیدا میکنه. نهایتا هم قراره با به دست آوردن اون نمودار، Cd که یکی پارامترهای تحلیل دینامیک خودرو هست به دست بیاد. (نمودار مورد بحث رو آپلود کردم.)

حالا سوال من اینه که اون زاویه رو چطور تعریف کنم که بتونم براش نمودارها رو رسم کنم.

در ضمن سوالات دیگه ای هم دارم که ممنون میشم پاسخ بدید:

من به دلیل کوچک بودن تغییر شکلها و محدودیت هایی که تو بخش کامپوزیتی لاستیک از باب داده ها داشتم، خواص هایپرالاستیک رو حتی واسه بخش هایی که مطلقا لاستیکی (بدون جزء اضافی و تقویت کننده) بودن، وارد نکردم. میخواستم بدونم محدودیت های این دسته از مواد تو انتخاب حلگر و نوع مش چیه؟ تا اگه بشه این قسمت رو هم اصلاح کنم.

فایل ضمیمه
نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور