لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام و خسته نباشید
جناب مهندس

1- چگونه میتوان از odb یک حل سه بعدی، پارت تغییر فرم یافته کل مدل را استخراج کرد؟

2- آیا میتوان نتایج مرحله قبل را مثلا فقط تنشها را به این پارت جدید تغییر فرم یافته انتقال داد؟ با توجه به اینکه از ابتدا مشریزی انجام میشود و شکل مشها با شکل مش در نتایج حل قبلی یکسان نیست.

پذیرفته شد
0
0

سلام برای درون ریزی پارت های تغییر شکل یافته باید مسیر زیر رو برید :

menu bar/ file / import / part

حالا باید file filter رو روی odb بزارین و جاب قبلی رو انتخاب کنید و بعدش instance مربوطه رو انتخاب کنید و ایمپورتش کنید . اما در این حالت قطعه ایمپورت شده فاقد تنش و کرنش های پس ماند هست . برای اعمال اونها هم باید از predefined field توی ماژول لود استفاده کنید و از گزینه initial state در اون استفاده کنید .

من سوال شما رو جواب دادم اما چون تحلیل های پی در پی خیلی پرزحمت هستن و داستان زیاد دارن و اباکوس هم تو این زمینه باگ کم نداره ، همیشه استفاده از تحلیل های چند استپه رو پیشنهاد میکنم که با اعمال تدابیری در اونها دقتشون هم از تحلیل های پی در پی کمتر نیست . تنها در جایی باید از این تحلیل ها استفاده کرد که دیگه یه جبر اساسی وجود داره. بنا به تجربه من در بالای 90 درصد موارد این جبر وجود نداره . توی ویدیو سیر تا پیاز اباکوس در مورد تحلیل های پی در پی و چند استپه به صورت مبسوطی توضیح داده شده . در ویدیو اموزش تحلیل شبه استاتیکی با اکسپلیسیت هم یه تحلیل چند استپه حل شده .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور