لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام من سوال های دیگه ای هم برام پیش اومده

۱) به صورت کلی کدام روش برای تحلیل های غیرخطی بتنی در آباکوس مناسب تر است؟ damaged plasticity, smeared cracking یا brittle cracking و همینطور حلگر مناسب این نوع آنالیز ها abaqus/standard یا explicit؟

۲) من با هر دو حلگر یک آنالیز را با شرایط یکسان برای مقایسه انجام دادم اما نمودار بار تغییر مکان explicit از همان ابتدا وارد حالت غیرخطی شده در صورتی که در standard رفتار تیر بتن مسلح را ابتدا خطی و بعد غیر خطی نشان میدهد یعنی همان رفتار مورد انتظار. میخواستم ببینم به خاطر نوع حلگر هست یا اشتباهی در کار من بوده

۳) در مدل smeared cracking برای تعریف tension stifening برای پارامترهای sigma و epsilon چه اعدادی باید وارد شود و برای محاسبه آن ها در تعریف این دو منظور از تنش باقی مانده و کرنش مستقیم چیست؟

۴) در مدل smeared cracking نیاز به تعریف failure surface و shear retention هست؟

۵) در بخش result چگونه میتوان نحوه ترک خوردگی بتن را مشاهده کرد؟ چون انسیس یک گزینه ای برای مشاهده ترک خوردگی دارن میخواستم ببینم آباکوس هم این قابلیت را دارد یا خیر

6)برای استفاده از abaqus/explicit با روش کنترل جابجایی امپلیتیودی که وارد میکنیم و جابه جایی باید در استپ جداگانه از شرایط مرزی وارد شود؟

0
0

سلام .

  1. من تا الان با مدل smeared cracking کار نکردم . مدل concrete damage plasticity رو میشه تو هر دو حلگر استفاده کرد اما مدل brittle cracking رو فقط میشه با حلگر abaqus/explicit استفاده کرد.
  2. شاید اشتباهی تو کارتون بوده . غیر منطقی که این اتفاق بیوفته .
  3. من تا الان با مدل smeared cracking کار نکردم .
  4. من تا الان با مدل smeared cracking کار نکردم .
  5. اگر از مدل cdp استفاده کنید،تو field output ها یه پارامتر آسیب هست که اگر انتخابش کنید، هر جا بیشتر شده باشه عملا به معنی اینکه آسیب در اونجا بیشتر شده .
  6. نه .

 

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور