لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام خدمت شما

من می خواستم در ماده پیزوالتریک در اثر دمپینگ در هنگام اعمال بار نوسانی ایجاد حرارت کنم ولی گویا المان پیزوالکتریک( الکتریکی + ساختاری) حرارت را درک نمی کند. (لازم به ذکر است که همین کار را برای ماده الاستیک با المان و حلگر (temp + disp) انجام داده ام .) لطفا من را راهنمایی کنید.

0
0

سلام . من قبلا پروژه مشابه این پروژه رو انجام ندادم . باید ببینید که در صورت استفاده از استپ couple temp-disp آیا می تونید از المان پیزو استفاده کنید یا نه . اگر بتونید و خطا نده، باید خواص مورد نظر رو تو ماژول پراپرتی تعریف کنید تا حل بتونه انجام بشه . با یه سعی و خطا رو مدل ساده میشه متوجه این مساله شد .

  • mzohur95
    ممنون از پاسختون. خیر در صورت استفاده از المان پیزوالکتریک نمی توانم از استپ couple temp-disp استفاده کنم. طبق هلپ هم برای المان پیزو قسمت حرارتی تعریف نشده. حالا به نظرتون راه حل مشکل من چیه؟
  • mirzabozorg
    خواهش می کنم . این به این معنیه که شما با استفاده از قابلیت های پیش فرض اباکوس نمی تونید مساله تون رو حل کنید و باید از سابروتین نویسی استفاده کنید و با استفاده از سابروتین uel اقدام به توسعه یک المان جدید بکنید که فیزیک پیزوالکتریک و فیزیک ترمومکانیکال رو همزمان با هم داشته باشه . غیر از این با توجه به گفته های خودتون راه دیگه ای وجود نداره .
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور