لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام خدمت شما

سوال 1: در سابروتین USDFLD ، آرایه COORD مورد استفاده قرار گرفته است. در HELP آن را مختصات نقطه مادی معرفی کرده است منظور از نقطه مادی(MATERIAL POINT) چیست؟

سوال 2: در این سابروتین (USDFLD) چگونه می توان سختی (K) هر المان را مشخص کرد؟ (این سختی را برای مشخص کردن انرژی کرنشی نیاز دارم (0.5)*(K)*(X**2) ).

ممنون از توجهتون.

 

0
0

سلام . پاسخ تمام سوالاتتون بطور کامل همراه با ذکر مثال در ویدیو آموزش مدل سازی FGM با استفاده از سابروتین USDFLD مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

  • mzohur95
    من آموزش رو تهیه کرده و مطالعه کردم. خلیلی خوب بود، ممنون. ولی من پاسخ سوال دوم خودم رو پیدا نکردم. سوال 2: در این سابروتین (USDFLD) چگونه می توان سختی (K) هر المان را مشخص کرد؟ (این سختی را برای مشخص کردن انرژی کرنشی نیاز دارم (0.5)*(K)*(X**2) ).
  • mirzabozorg
    سلام . احسنت . خواهش می کنم . خوشحالم که راضی بودین . ببینید شما با این سابروتین نمی تونید بطور مستقیم سختی المان رو تحت تاثیر قرار بدین اما می تونید با تعریف مدول یانگ، نسبت پواسون و یا خواص پلاستیک به صورت تابعی از متغیر های میدانی، سختی المان رو تحت تاثیر قرار بدید. چون سختی المان از روی این ثوابت بدست میاد.
  • mzohur95
    سلام. ممنون از وقتی که میگذاری. من نیاز به انرژی کرنشی المان در راستای X در کدم دارم این رو از کجامی تونم به دست بیارم؟ آیا با getvrm این امکان وجود داره؟
  • mirzabozorg
    سلام . خواهش می کنم . کسانی که به ما اعتماد می کنن برای ما خیلی عزیز هستن . ببینید تا اونجا که بنده می دونم ما چیزی به اسم انرژی کرنشی در راستای x نداریم بلکه انرژی کرنشی کل داریم . حالا شما میخواید تو سابروتین usdfld به این پارامتر دسترسی پیدا کنید. برای اینکار چند تا راه وجود داره : 1) شما باید تو هلپ ، قسمت سابروتین ها ، تو قسمت utility routine ها ، بخش 2.1.6 رو مطالعه کنید و ببینید که ایا این پارامتر به صورت مستقیم قابل اخذ هست یا نه . 2) اینکه شما باید با همون getvrm پارامتر های مورد نیاز برای محاسبه این پارامتر رو بیارید تو سابروتین و اونجا فرمولشو بنویسید. 3) اگر هیچ کدوم ازین دو راه نشد، باید سابروتین رو عوض کنید.
  • mzohur95
    سلام بنده میخوام با ورودی cmname در سابروتین usdfld مدل ماده ام رو برای به دلیل متفاوت بودن ماتریس ضرایب ساختاری تفکیک کنم ولی انگار نمی دونم چطور باید باید از cmname استفاده کنم یعنی با این که براساس آموزش خود هلپ طبق مثالی از آن که در سابروتین umat دیدم انجام میدم ولی باز ارور کامپایل دارم. میشه در مورد استفاده از cmname من رو راهنمایی کنید. ممنون.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور