سلام دوستان
من میخوام یک rubber رو بکشم (تنش وارد کنم) بعد در همین حالت کشیده شده بهش یک object دیگه متصل کنم، در نهایت rubber رو رها کنم تا به سایز اولیه اش برگرده….چطور می تونم این مکانیزم رو در کامسول پیاده کنم….اینکه object جدید رو چطوری به rubber کش اومده متصل کنم رو نمیفهمم….ممنون میشم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه…
- Shahrzad91 6 سال پیش پرسیده است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
سلام.
اگر هندسه را دو جزئی ترسیم کنید و دو فیزیک داشته باشید. در ابتدا تنها نیروی وارد را همان نیروی کشیدن بگذارید و بعد موقع رها کردن وزن جسم هم فرض کنید. شاید مساله کمی ساده تر شود
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
لطفا ابتدا وارد شوید.