لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و تشکر از سایت خوبتون

من یه مشکلی داشتم که امیدوارم بتونید کمکم کنید

من دارم یه مقاله وریفای می کنم، مقاله راجع به یه دیسک مصنوعی بین مهره ای برای ستون فقرات هست، مدل دیسک تقریبا شبیه سه تا استوانه با ضخامت خیلی کم در حد چن میلی متر هست که روی همدیگه قرار میگیرند و بینشون ضریب اسطکاک هست (مدل ها و حالت مونتاژ شده ضمیمه هست)، جنس استوانه ای که وسط قرار میگیره با دو تای دیگه متفاوته و نرم تره، توی مقاله واسه حالت های بارگذاری مختلف اومده جا ب جایی در راستای عمود رو واسه این دیسک به دست آورده، (مثلا واسه 1000 نیوتن بار فشاری عمودی 2 میلیمتر جابه جایی داریم، برای 2000 3 میلی متر …) . من ابتدا از حلگردینامیک  اکسپلسیت استفاده کردم و اتفاقا با موفقیت هم جاب کامل شد ولی به یه مشکلی برخوردم ، اینکه با گذشت زمان جا به جایی عوض میشه و توی این مقاله که می خوام وریفای کنم اصلا حرفی از فاکتور زمان نزده، یعنی نگفته که این بار برای چه مدت روی مدل اعمال میشه فقط گفته واسه این مقدار بار انقدر جا به جایی داریم!

به نظرتون آیا من باید از حلگر دیگه ای جز دینامیک اکسپلیسیت استفاده کنم؟ یا میتونم داده ی مورد نظرم رو با همین حلگر به شیوه ی دیگه ای به دست بیارم

شرمنده ام اگه زیاد نوشتم

امیدوارم که بتونید کمکم کنید

ممنون

فایل ضمیمه
0
0

سلام. اتفاقا ما انتظار داریم که دوستان مسالشون رو کامل مطرح کنن تا جواب دقیق تر و کامل تری داده بشه. ببینید در زمانی که از تحلیل اکسپلیسیت استفاده می کنید و جواب ها عوض میشن، در واقع هنوز نسبت انرژی جنبشی سیستم به انرژی درونی به کمتر از 10 درصد نرسیده. توی تحلیل شبه استاتیک با اکسپلیسیت باید زمان و سایر پارامتر های دخیل، به گونه ای انتخاب بشه که در اخر کار نسبت انرژی جنبشی به درونی کمتر از 10 درصد بشه. توی ویدیو آموزش تحلیل شبه استاتیک با اکسپلیسیت این موارد بطور کامل توضیح داده شده.

  • parnian
    ممنون از شما، فیلم رو حتما نگاه میکنم
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور