لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام جناب مهندس. ممنون از پاسخ به پرسش قبلیم.منم وقتی دیدم نمیشه برای ورقهای سه بعدی از نوع shell  از المان کوهسیو سالید استفاده کنم خواص چسب و به  اون لایه مش افست شده ارایه دادم ولی نمیدونم کارم درسته یا نه.

چون حلم explicit هست وقتی از cohesive surface استفاده میکنم نرم افزار ارور میده که این اینتراکشن تعریف شده باcontact property که برای چسب تعریف شده قابل استفاده نیست.نوع اینتراکشنم هم surface to surface  تعریف کردم . یکی از دوستان گفتن که فقط برای حل static  میشه از surface  استفاده کرد. مثال هایی که منم دیدم فقط برای حل static بودن.

0
0

سلام خواهش می کنم .

اگر ممکنه لینک اون ویدئویی که گفتین مش ها رو آفست می کرد رو بگذارين تاببينيم منظورتون از آفست دادن به مش ها چیه . . . من تا حالا ویدئو های مختلفی از مدل کردن کوهسيو دیده ام ولی تا حالا به همچین چیزی برنخورده ام .

درضمن چرا از حلگر explicit استفاده می کنید ، به نظرم خیلی کار درستی نیست و در صورتی که با standard به جواب برسید هنره . . .  دلیل این کارتون رو لطفا بگین تا بیشتر راهنماييتون کنیم . همچنین در ویدیو المان کوهسیو در آباکوس، اصول و مفاهیم مرتبط با المان کوهسیو به همراه حل مثالی از المان کوهسیو با فرمولاسیون traction versus separation آورده شده است.

 

 

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور