لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و احترام و تشکر از وقتی که می گذارید

سوال اولم این است که آیا در آباکوس این امکان فراهم است که مثلا چنانچه زمان تحلیل را 100 ثانیه تعریف کرده باشیم مشخصات مقطع اعضا مثلا ابعاد مقطع یا مدول یانگ عضو تغییر کند به عنوان نمونه مثلا تحلیل مدل با عضوی با ضخامت 3 سانت شروع شود و از زمان 10 به بعد به تدریج  یا به شکل مقطعی ضخامت عضو کاهش یابد؟

سول دومم این است که  در آباکوس وقتی از یک step به Step بعدی می رویم آیا تنش های ایجاد شده در اعضا اثرات بارگذاری های وارده درstep قبلی را دارد یا نه؟ به عبارتی آیا تاریخچه ای از تنش ها دراعضا باقی می ماند یا نه؟

ممنون می شوم در این موارد راهنمایی لازم را بفرمایید.

0
0

سلام.

خیلی ممنونم.

جواب سوال اولتون رو واقعا نمی دونم. منظور اینکه نمیدونم اصلا همچین کاری امکان پذیر هست یا نه. اگر واقعا مقدور باشه باید با استفاده از سابروتین ها این کار انجام بشه ولی واقعا نمی دونم که سابروتینی برای اینکار تعبیه شده یا نه.

راجب سوال دوم باید بگم که بله وقتی که از استپ i ام به استپ i+1 ام میریم اثری که بارگذاری در استپ i ام روی تنش و کرنش گذاشته روشون باقی میمونه. تنش پسماند هم دقیقا از بارگذاری و باربرداری بر روی سازه بدست میاد. البته در اینجا باید فیزیک حاکم بر مساله و سناریو بارگذاری دقیقا به درستی اعمال بشه. منظور اینکه بارگذاری و باربرداری باید مدل بشه. بار برداری با صفر کردن مقدار نیرو در استپ بعد مدل میشه.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور