لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام

دو سوال داشتم، اول اینکه با explicit شروع کردم مدل را تحلیل کردن که الان حدود 3 ساعت است فقط 0.08 ثانیه جلو رفته که البته باید دو ثانیه جلو بره فکر کنم تا فردا طول بکشه این در حالیه که با standard یک ساعت جواب میده ، البته نموها و زمان تحلیل را هم چند مرتبه کم و زیاد کردم نتیجه ای نداشت و سرعت تحلیل تغییر نکرد. آیا این طبیعی است؟

دوم اینکه در قسمت سفارش سایت میشه رفع اشکال کرد و اگر می شود ارسال فایل با پسوند cae و ارائه توضیحات کافیه؟

با تشکر

پذیرفته شد
0
0

سلام . به سوالاتتون جداگانه جواب میدم :

1) موردی که در مورد explicit گفتید ، غیر طبیعی نیست . علت این مساله ، این است که اندازه stable time increment بسیار کوچیک شده . برای اینکه حل explicit سریع تر انجام بشه شما چند راه رو می تونید برید : استفاده از قابلیت پرداذش موازی و افزایش تعداد هسته های cpu در فرایند حل ، بزرگ کردن سایز المان ها و پرهیز از داشتن المان کوچک در کل مدل ، استفاده از mass scaling . البته موارد عنوان شده سوای اشتباهات در مدل سازی و ….. هستش .

2) بله شما می تونید از طریق بخش سفارش پروژه فایل های خدتون رو  بفرستید. متخصصین سایت پس از بررسی درخواست شما و فایل های ارسالی از طریق ایمیل باهاتون ارتباط برقرار می کنن . البته در مورد پسوند فایل ها : لطفا در کنار فایل cae ، فایل inp رو هم بفرستید . چرا که شاید ورژن های آباکوس با هم متفاوت باشه و این باعث میشه که اباکوس با ورژن پایین تر نتونه فایل cae اباکوس با ورژن بالاتر رو بخونه . ولی فایل های inp ، فایل استاندارد حلگر های اباکوس هستن و این مشکل در مورد اونها پیش نمیاد .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور