لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و عرض خسته نباشید،قبل از طرح پرسشم باید بگم واقعآ بهترین سایت المان محدود فارسی این سایته که جاداره تبریک بگم.

و اما سوالی که دارم:دو تا صفحه رو به هم با یک پیچ متصل کردم و میخام با اعمال جاب جایی سوراخ پیچ به حالت لوبیایی شکل در بیاد ولی بعد از یه مقدار آنالیز دیگه واگرا میشه.در قسمت مصالح الاستیک و پلاستیک رو تعریف کردم.میخاستم بدونم دلیلش چیا میتونه باشه.که تغییر شکل صورت نمیگیره آیا باید پارامتر دیگه ای برای مصالح تعریف بشه؟

0
0

سلام . خواهش میکنم . در ارتباط با سوالتون. به طور کلی حلگر استاندارد خوب نمی تونه مسایل با کرنش زیاد رو حل کنه. تو این حالت یکی از موارد زیر توصیه میشه :

  1. مش تون رو اصلاح کنید. این اصلاح شامل شکل المان ها و انتخاب المان مناسب میشه. توی ویدیو آموزش مش بندی و پارتیشن بندی در آباکوس نحوه مش بندی مناسب و در ویدیو انتخاب المان و طریقه مدل سازی مناسب نحوه انتخاب المان مناسب توضیح داده شده.
  2. رسیدن به حالت لوبیایی شکل برای سوراخ نیاز مند رسیدن به کرنش های بالا هستش. توی این حالت شاید تماس بین اجزای مختلف یا محاسبات پلاستیک دچار مشکل شدن. تو این موارد میشه بجای حلگر استاندارد از حلگر اکسپلیسیت استفاده کرد و مساله رو به صورت شبه استاتیکی با اکسپلیسیت حل کرد. نحوه انجام اینکار در ویدیو آموزش تحلیل شبه استاتیک با اکسپلیسیت گفته شده.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور