لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام
یک نمونه ترکدار CT specimen را با روش contour integral که تحت بار سینوسی است را مدل کردم. چون نمونه تحت بار سینوسی نسبت به زمان بود در step گزینه dynamic explicit رو زدم و در قسمت load یک بار متمرکز تعریف کرده و در Amplitude جای فرکانس و قسمتهای دیگر از جمله A=0 و B=1 را پر کردم. بعدش هم توو مش بندی دایره اطراف نوک ترک رو بصورت گوه ای با تکنیک sweep و مابقی رو hex با تکنیک sweep و الگوریتم medial axis انتخب کردم. نوع المان گوه ای C3D 15(A 15-node quadratic triangular prism) و نوع المان شش وجهی C3D 20(A 20-node quadradic brick,reduced integration) میباشد. حالا در مازول job وقتی که data check را کلیک می کنم ارور زیر را می دهد حلا چیکار کنم مشکل حل شه؟ میدونم مشکل تووی مشه ولی با توجه به این روش تحلیل نمیدونم باید چه مشی انتخاب کنم. سوال بعدی اینه که ایا نیروی سینوسی رو درست تعریف کردم؟ اگر درست تعریف نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید با سپاس فراوان.

the following parts or part instance contain elements not supported by Abaqus/Explicit.please review the assigned element types

0
0

سلام . متن خطا کاملا واضحه . گفته شده که یک سری از المان هایی که تو مدلن ، در کتابخانه abaqus/explicit نیستند . شما باید مش خودتو عوض کنی . اینکه در اطراف نوک ترک مش به اندازه کافی ریز باشه ( حتی با المان مکعبی به تنهایی )برا دقت محاسبات کافیه و نیازی نیست که حتما اون الگویی که گفتی رو استفاده کنی ( هر چند این الگو بسیار الگوی مشهوریه !) . در کل مدل از المان های مکعبی استفاده کن . البته برا تحلیل مساله ای که بارگذاری توش سینوسیه حتما نیاز نیست که از abaqus/explicit استقاده بشه . اینکار صرفا run time رو بالا میبره .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور