لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام . ..
من مدلی رو تووی آباکوس با استفاده از حلگر STANDARD‌ انجام داده ام ، با این فرض که نه جوابی از مساله داشته باشم و نه آزمایشگاهی که بخوام تووش صحه سنجی کنم نتایج ABAQUS رو . . .
چی کار باید بکنم که کمی خیالم راحت باشه که ABAQUS درست گفته بهم ؟ و اگر کسی سوال کرد با اطمینان بهش بگم که آباکوس درست گفته ؟
مثلا یکی از دوستام بهم می گفت که برو داخل XY DATA و انرژی رو رسم کن و اگر مثلا زیاد تغییرات نداشت . . . .

0
0

سلام . در مواردی که پروژه تحقیقاتی ( که معمولا موضوع یک پایان نامه ارشد یا دکترا است ) تنها قرار است که به صورت عددی انجام شود، برای چک کردن و صحت سنجیه شبیه سازی انجام شده ، ابتدا باید تکنیک استفاده شده یا ابتکار به عمل امده ، در پروژه یا مقاله مشابه که صحت سنجی تجربی نیز دارد اعمال شود و نتایج مقایسه گردد . در صورت شبیه بودن نتایج ، شما می توانید از تکنیک یا ابتکار مربوطه در مساله خودتون استفاده کنید . این برا حالتیه که میخواید استراتژی مدل سازی رو چک کنید . برای چک کردن خود جواب ها هم می تونید با ریز تر کردن سایز مش و بررسی نتایج در نقاطی که سینگولار نیستند ، نتایج عددی بدست امده رو چک کنید . چک کردن نتایج به اون ترتیبی هم که گفتید موقع استفاده از حلگر abaqus/explicit و حل مساله به صورت شبه استاتیکی استفاده میشه .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور