لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

من میخوام یه بارگذاری متغیر نسبت به زمان و مکان وارد کنم و با استفاده از تحلیل دینامیکی مسالم رو حل بکنم.

مکان بارگذاری همونطور که در شکل ملاحظه میکنید به صورت دایرس که به عنوان مثال تو یک مرحله از حل قراره تو سطح زیرین دایره اول وارد بشه و تو مرحله بعدی تو سطح زیرین دایره دوم و همینطور الی آخر. این دایره ها میتونن با هم همپوشانی داشته باشن و یا میتونن نداشته باشن.. منظورم اینه که این بستگی به خودم داره و باید راجع به اینکه همپوشانی داشته باشن یا نه و یا اینکه چه میزان همپوشانی داشته باشن تصمیم گیری کنم. همچنین داخل خود دایره ها میتونه بارگذاری به نسبت مکان متغیر (مثلا تابعی از x  و y)باشه یا نباشه که این تابعیت دارای فرمول خاصی میتونه باشه.. تا اینجا مشکلی وجود نداره.

خب با توجه به اینکه اگر بخوام به صورت عادی و با استفاده از پارتیشن بندی و خود ماژول های آباکوس این کارو بکنم المان بندی به هم میریزه و مش نامنظمی ایجاد میشه و همچنین چون بارگذاری نسبت به مکان و زمان متغیره بایستی از سابروتین VDLOAD استفاده کنم..

اما مشکل اینجاست که تابعیت زمانی فشار به صورت فرمول نیستش و به صورت شکل زیره.

خب راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که بیام این نمودار رو با تقریب (مثلا فشار رو تو بیست تا زمان مختلف ) بدم و بگم تو این زمان ها بیا و فشار رو این در نظر بگیر.

مشکل و سوال من اینه که چه جور میشه این تابعیت زمانی که به صورت نمودار هستش رو در سابروتین VDLOAD وارد کرد ؟؟

با تشکر

 

فایل ضمیمه
0
0

سلام. شما باید با استفاده از متلب یا اکسل، یه نمودار ( مثلا چند جمله ای ) رو بر روی نمودار فشار بر حسب زمان فیت کنید. بعد توی کد باید پارامتر ها رو تعریف و مقدار دهی کنید و بعدش فرمول فشار بر حسب زمان و مکان رو بنویسید. سابروتین های disp، vdisp، dload و vdload خیلی مشابه هم هستن و منطق عملیاتی تقریبا یکسانی روشون حاکمه. در حال حاضر اموزش سابروتین disp در سایت موجوده و در اون نحوه تعریف شرط مرزی دلخواه به صورت تابعی از زمان و مکان با ذکر مثال گفته شده.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور