لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام و خسته نباشید

جناب مهندس من پیرو مسئله مربوط به سرعت دادن به چرخ، مشکل مربوط به تغییر هندسه در ابتدای حل برطرف شد. ولی وقتی ران گذاشتم در زمانهای آخر استپ در بعضی از اینکریمنتها (هنگام دوران چرخ) پره ها به صورت شکلی که فرستادم در آمدن. این به این معنی است که زمان مربوط به AMP تعریف شده کم هست و باید زمان را افزایش بدهم؟

جناب مهندس در مورد انتخاب نوع حلگر، implicit یا explicit در مقالات علت استفاده را چنین بیان کرده است:

explicit dynamic analyses is used for simulating large models with relatively short dynamic response times and large deformations where small time steps are required for accuracy

من این دلیل را متوجه نمیشوم. میشه شما راهنمایی بفرمایید.

ممنون

فایل ضمیمه
پذیرفته شد
0
0

سلام. شاید ضریب بزرگ نمایی باعث این تغییر شکل زیاد شده. ضریب بزرگ نمایی رو روی 1 بزارید تا اندازه واقعی تغییر شکل ها رو ببینید. اگرم ضریب رو روی 1 گذاشتین و بازم تغییر شکل ها زیاد بود، باید زمان شبیه سازی رو بازم یه مقدار افزایش بدید. مقاله مربوطه درست گفته. در اون نوشته دو دلیل برای انتخاب حلگر اکسپلیسیت اورده شده:

  1. در مواردی که ماتریس سختی جهانی در حل با حلگر استاندارد خیلی بزرگ میشه، ram زیادی مصرف میشه و حل به شدت کند میشه. در این موراد باید از حلگر اکسپلیسیت استفاده بشه.
  2. در مواردی که تغییر شکل ها زیاده، منطق حل تکرار حلگر استاندارد به شدت دچار مشکل میشه و میتونه جواب نده. در این موراد باید از حلگر اکسپلیسیت استفاده بشه و در مسایل شکل دهی که تغییر شکل ها از حدی بیشتره باید از تکنیک ALE تو مدل استفاده بشه.
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور