لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام

من اموزش سابروتین نویسی UMAT را خریداری کرده ام ولی ظاهرا بدلیل نقص در فایلها هنگامیکه Extract  میکنم خطا میدهد.عکس پیام خطا را پیوست کرده ام. لطفا راهنمایی بفرمایید

 

فایل ضمیمه
0
0

سلام. لطفا در موارد بعدی، مشکل خودتون در ارتباط با ویدیو رو در قسمت پرسش و پاسخ یا نظرات کاربران همان ویدیو مطرح کنید . در ارتباط با سوالتون هم باید بگم که در درجه اول خیلی ممنونم از فیدبکی که به ما دادید . البته فایل های محصولاتی که به فروش میرسن، بارها و بارها چک میشن و ما سعی می کنیم که قبل از قرار دادن محصولاتمون، از صحت فایل هاشون مطمین بشیم . در عکسی هم که شما گذاشتید یک ایراد اساسی وجود داره . اونم اینکه حجم فایل part 2 که ما بر روی سایت گذاشتیم، 78125 کیلو بایت هست اما حجم فایل part 2 که شما ازش عکس گرفتین، 63954 کیلو بایت هست. با توجه به اینکه این فایل، یک فایل rar هست، حجم آن باید با حجم فایلی که ما برای دانلود قرار دادیم، یکی باشه. عدم یکسان بودن حجم  این فایل میتونه ناشی از این باشه که در زمان دانلود این فایل، احتمالا مشکلی بوجود امده بوده . در این موارد شما می تونید اون فایلی که در فرایند دانلودش مشکلی بوجود امده بوده رو دوباره دانلود کنید. دانلود مجدد یک فایل تا چندین بار مقدور هستش. لطفا دوباره این فایل رو دانلود کنید. حجم بقیه فایل هاتون با چیزی که ما اپلود کردیم مطابقت داره .

 

 

0
0

سلام محمد جان ، من ویدیوی آموزش UMAT رو دانلود کرده ام و هیچ مشکلی نه موقع دانلود شدن داشتم و نه موقع Extract کردن فایل های دانلود شده و نه موقع دیدن ویدیوها . بعضی مواقع که از سایت هایی مثل Faradars چیزی رو دانلود می کنم ، فایل ها کامل دانلود می شن و موقع دانلودشون هیچ خطایی بهم نمیدن ولی موقع Extract کردنشون با خطایی روبرو میشم که اون خطا معمولا به خاطر یکی از فایل های دانلود شده است و وقتی اون فایل رو دوباره دانلود می کنم ، اون خطا هم برطرف میشه .
به نظرم شما باید فایل دو رو دوباره دانلود کنید .

0
0

سلام دوست عزیز من هم این آموزش را تهیه کردم ولی هیچ مشکلی در فایل ها نداشتم و تمامی کدها نیز درست بودند و بدون خطا ران شدند ممکن است یکی از فایل های شما هنگام دانلود کردن به هر دلیلی آسیب دیده و به خوبی دانلود نشده است. فکر میکنم بهتر است که یک بار دیگه دانلود کنید.

نمایش 3 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور