لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

از ی مدلی با تعداد المانهای تقریبا زیاد وقتی ران میگیرم،اروری ک در شکل هست رو میده

فضای درایو c هم 10 گیگ خالیه!

چجوری باید رفع بشه؟

فایل ضمیمه
0
0

سلام . اون خط قرمز رنگ خطا نیست بلکه نوعی اخطار است که به شما هشدار میدهد که بالای 95 درصد از ram برای حل مساله اشغال شده است . اگر میخواهید با آن مواجه نشوید باید مش خود را به صورت بهینه تر و با تعداد المان کمتر بزنید تا نتایج ، فقط در نقاط تمرکز تنش و نواحی حساس به درستی محاسبه گردد . با کاهش تعداد المان های مدل ، این اخطار نیز دیگر مشاهده نخواهد شد .

0
0

این تعداد المان خیلی زیاد است . در مناطق حساس شما باید مش بندی را بهینه تر ایجاد کنید و در بقیه نقاط نیازی به مش های خیلی ریز نیست و حتی می توانید نسبت به ابعاد مشهای درشت ایجاد کنید. فقط مناطق تحت عملیات که تنش ها بالا می رود مهم تر هستند.

راه حل ممانعت از کمبود رم اینست که در پنجره job manager ادیت را بزنیدو در تب memory مقدار حداکثر رم را 95 درصد وارد کنید.

در تب parallelization تعداد هسته های درگیر حل را با توجه به تغداد هسته های cpu خودتان بالا ببرید . نهایت 6 هسته در core i7 که هشت هسته ای هست.

در هنگام ران آباکوس را ببندید ولی اگر سیستم خاموش شود باید restart request را قبلا (قبل از ایجاد job) در خواست داده باشید در ماژول step .به این نکته توجه کنید که پس از بستن آباکوس و باز کزدن مجدد دیگر monitor قابل استفاده نیست و اخرین اینکریمنت و زمان و … را نشان نمی دهد و فقط با زدن result و frame selector آخرین فریم مشخص می شود و نتایج ادامه حل را می توان دید. از طریق start task manager ویندوز هم می توانید cpu usage و memory را کنترل کنید . معمولا از این طریق در حالت بسته بودن اباکوس مطمئن می شوید که حل هنوز ادامه دارد یا نه؟این یک روند کلی هست برای افزایش سرعت و ممانعت کمبود مموری ولی در کل تنظیم درست آیتم ها و پارامترها در اباکوس هم مهم هستند.

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور