لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.
سلام دوستان
من میخوام یک rubber رو بکشم (تنش وارد کنم) بعد در همین حالت کشیده شده بهش یک object دیگه متصل کنم، در نهایت rubber رو رها کنم تا به سایز اولیه اش برگرده….چطور می تونم این مکانیزم رو در کامسول پیاده کنم….اینکه object جدید رو چطوری به rubber کش اومده متصل کنم رو نمیفهمم….ممنون میشم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه…
- Shahrzad91 6 سال پیش پرسیده است
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
سلام.
اگر هندسه را دو جزئی ترسیم کنید و دو فیزیک داشته باشید. در ابتدا تنها نیروی وارد را همان نیروی کشیدن بگذارید و بعد موقع رها کردن وزن جسم هم فرض کنید. شاید مساله کمی ساده تر شود
- برای ارسال دیدگاه باید ابتدا وارد شوید.
این قسمت صرفا برای ارسال پاسخ به سوال مطرح شده در این صفحه است. در صورتی که قصد دارید به این سوال پاسخ دهید از این قسمت استفاده کنید. لطفا برای شفاف سازی سوال ها و جواب ها و سایر بحث ها از دیدگاه استفاده کنید.
پاسخ شما
لطفا ابتدا وارد شوید.