لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام و احترام

اگر دو پلیت را با پیچ پیش تنیده به هم متصل کنیم آیا باید مقدار تنش فون میسس در پلیت در محل تماس با کله پیچ تفاوت زیادی داشته باشد در دو حالتی که اول پلیت ها با shell مدل سازی شده اند و دوم پلیت ها با solid مدل سازی شده اند.(پیچ ها در هر دو حالت با solid مدل شده اند)

اگر جواب مثبت است کدام  روش صحیح است.

و سوال دیگر اینکه چرا در حالتی که پلیت ها با shell  و پیچ با solid مدل شده اند خمیدگی پلیت ها و پیچ ها در حالت انیمیشن نشان داده نمی شود؟

با تشکر از شما

پذیرفته شد
0
0

سلام . توی سوالتون مواردی هست که به هر کدوم جداگانه جواب میدم :

1)برای مدل سازی سازه ای که توش پیچ وجود داره ، قبل از اعمال step که بارهای اصلی در اون step به سازه اعمال میشن ، شما باید step دیگری رو تعریف کنید و توی اون step به پیچ ها bolt load اعمال کنید .

2) باید بین پیچ و سازه هایی که پیچ بینشون هست ، اندرکنش تماس تعریف بشه و نباید از قید tie استفاده بشه .

3) اینکه تنش فون مایسس توی کلگی پیچ چقدر متفاوت هستش بستگی به بارگذاری های دیگه هم داره و کلی نمیشه جواب داد .

4) اینکه برای مدل سازی سازه های مجاور از shell استفاده بشه به طور کلی مشکلی نداره ولی شاید پس از رعایت موارد بالا مشکل همگرایی پیش بیاد و با خطای too many attempts made for this increment مواجه بشید .

5)اینکه چرا خمیدگی نشون داده نمیشه ، شاید دلیلش مدل سازی اشتباه باشه . لطفا در مورد مسالتون بیشتر توضیح بدین و بگید که از چه تنظیماتی استفاده کردین تا بهتر بتونیم راهنمایی تون کنیم . از مدلتون می تونید عکس هم آپلود کنید .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور