لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

سلام

خیلی ممنونم از راهنمایی تون.

وقتی خواستم تنش ها و کرنشهارو فعال کنم ، گزینه های زیادی بودن که نمیدونم کدومشونو باید فعال کنم. با توجه به این که مدلم دوبعدی و در محیط  xy هست ممنون میشم اگه مثل پاسخ سوال قبل کرنش و تنش و آسیب رو به صورت مسیر برام تشریح کنین.

یه سوال دیگه هم داشتم اونم این که آیا میتونم تو مدلم که دوبعدیه بین سازم و خاک فنر بزارم ؟ عکسی از مدلم رو براتون میفرستم تا محل جاگذاری فنر رو نشون بدم.سازم به صورت مخزن هستش . (البته من مدلم رو کوچیک گرفتم ولی مرزهای پایین و سمت راست مدلم رو بینهات کردم.)

بینهایت متشکرم

فایل ضمیمه
پذیرفته شد
0
0

سلام. برای تنش و کرنش معمولا همون تنظیمات پیش فرض توی field output خوب هستن. اما برای اسیب همیشه باید تیک status از قسمت state/field/user/time فعال باشه. سایر تیک های اسیب هم بستگی به مدل اسیبی داره که دارید استفاده می کنید . البته همشون تو بخش failure/fracture هستن. البته تذکر بدم که مدل شما از نوع متقارن محوری هست و با دو بعدی خیلی فرق می کنه . اگر فرق نمیکرد تو ماژول پارت دو تا گزینه axisymmetric و 2d planar رو از هم جدا نمیکرد. من خودم تاحالا تو مدل متقارن محوری، فنر تعریف نکردم ولی نباید مشکل خاصی داشته باشه.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور