لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

یک مقاله خارجی خواندم که توسط ژاپنی ها نوشته شده و در آن توصیه شده برای تحلیل مسائل در آباکوس که در آن از پیچ استفاده شده از روش explicit استفاده کنید چون زودتر و بهتر به جواب می رسید. وقتی خواستم مدلسازی را در dynamic explicit انجام دهم دیدم در قسمت بارگذاری bolt load وجود ندارد.

آیا در روش explicit بارگذاری از نوع bolt load وجود ندارد یا نرم افزار من مشکل دارد؟ اگر وجود ندارد پیشتنیدگی چطور اعمال می شود؟

با تشکر

0
0

سلام . نرم افزار شما ایرادی نداره . به طور کلی یکی از اختلافات abaqus/explicit و sbabqus/standard در کتابخانه بارگذاری است . کتابخانه بارگذاری abaqus/explicit به مراتب محدود از کتابخانه بارگذاری abaqus/standard هست . این مساله شامل bolt load هم میشود . البته نذاشتن bolt load تو کتابخانه abaqus/explicit تصمیمی کاملا درست و توجیه پذیر بوده چون این نیرو خیلی حالت استاتیکی داره . اون نکته ای رو که از مقاله ژاپنی گفتید من اصلا تا حالا نشنیدم و حتی تو هلپ اباکوس هم همچین نکته ای رو ندیدم . البته اینکه من ندیدم به معنی غلط بودن اون نکته نیست . اگر لطف کنید و اون مقاله رو از طریق ایمیل به ادرس mirzabozorg@femex.ir ارسال کنید تا منم یه نگاه روش بندازم ، خیلی ازتون ممنون میشم .

0
0

سلام

مقاله ارسال شد.

0
0

سلام
به عقیده من بایستی در ابتدا در مدل 1 پیش تنیدگی با تحلیل استاندارد انجام بشه و سپس در مدل 2 نتایج بدست امده از استاندارد بعنوان شرایط اولیه لحاظ شه و ادامه کار با اکسپیلیسیت دنبال شه.

نمایش 3 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور