لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

پرسش قبلیم باید عرض کنم که یک جدگر لرزه ای هسته سربی برای وریفای کردن یک مقاله هست که دیتیل هندسی و نحوه مش بندی در عکس موجود هست. تفاوت مدلسازی من با مدلسازی موجود در مقاله در اینست که کل ضخامت دو صفحه fix-plate به طور کامل سوراخ شده و هسته سربی از وسط ضخامت فیکس پلیت پایینی تا وسط ضخامت فیکس پلیت بالایی ادامه دارد. تمامی لایه های لاستیک و فولاد با هم مرج شده اند و اطراف هسته سربی، بالا و پایین آن به وسیله یک اینتراکشن از نوع کانتکت به پارت جدید متصل شده است. لاستیک به صورت هایپرالاستیک، سرب به صورت الاستوپلاستیک و فولاد به صورت الاستیک مدل شده اند. المان های Hex در پارت جدید (که صفحات فولاد و لاستیک مرج شده اند) از نوع هیبریدی اند به دلیل اینکه نسبت پواسون لاستیک 0.499 است ولی برای هسته سربی المان ها از نوع هیبریدی معرفی نشده اند. هدف رسم نمودار هیسترزیس است.

با تشکر از لطف شما

فایل ضمیمه
0
0

سلام . من این سوالو خوندم و سوال قبلی رو هم در کنارش گذاشتم . تنها توصیه ای که می تونم بکنم اینکه مش رو یه مقدار ریز تر بکنید. احساس می کنم یه جاهایی مشتون درشت تره . در ضمن من خودم اگه باشم تو سازه شما از ابزار مرج استفاده نمی کنم . چون همه چی سالید هست تا اونجا که بتونم با تای کار خودمو جلو میبرم یا یه تیکه مدل سازی می کنم . البته اصلا نمی گم این ادا اصولایی که مدلتون داره بخاطر اینایی که من گفتمه . اما من کلا خودم همیشه از هر دستوری برا هر کاری تو اباکوس استفاده نمی کنم چون اینا ظاهرشون اینکه یکسانن اما یکی رو استفاده می کنید همگرا میشه اون یکی واگرا میشه .

همچنین در دوره آنلاین آباکوس پیشرفته، در جلسات سوم و چهارم در رابطه با نحوه تعریف مواد هایپرالاستیک و کالیبراسیون رفتار آنها به همراه ذکر مثال توضیحات کاملی ارایه شده است که در صورت تمایل، با ارسال پیام به تلگرام یا واتس اپ شماره 09351324013، بدون نیاز به تهیه کل دوره، می توانید ویدیو مرتبط با جلسات نامبرده را تهیه نمایید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور