لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام.

بنده قبلا در این زمینه سوال پرسیده بودم. این پرسش نیز در ادامه ی سوال قبلی است.

همونطور که قبلا هم توضیح دادم ضریب در رابطه هوک ضرب میشود و به نوعی تنش هارو به دلیل ریز ترک ها در مخلوط آسفالتی کاهش میدهد که البته این رفتار بیشتر برای بارگذاری های سیکلیک و تحلیل های خستگی در مخلوط های اسفالتی استفاده میشود و در یک سیکل بارگذاری در تنش های زیاد تاثیر گذار میباشد.

به هر حال قصد بنده این است که این رفتار و این ضریب رو بتونم به گونه ای در تحلیل ویسکو الاستیک که برای مخلوط آسفالتی داشتم در نظر بگیرم.

روابط که مورد استفاده قرار میگیره رو به پیوست فرستادم. در این روابط منظور از اپسیلون R تنشی است که در نرم افزار و در هر مرحله از تحلیل محاسبه میشود که بدون واحد میباشد و در واقع همان تنش های محاسبه شده در نرم افزار است که بدون در نظر گرفتن خرابی بدست آمده است. ضرایب a , b , I نیز ثابت هستند. همانطور که مشخصه برای تعیین ضریب c در هر مرحله از تحلیل باید پارامتر های s از مرحله قبلی و تنش های همان مرحله تعیین شود و در روابط جایگذاری شود و پس از تعیین ضریب c این پارامتر را در رابطه هوک قرار میدهند و تنش ها را اصلاح میکند. تمام این فرایند برای هر مرحله از تحلیل انجام میشود.

با این تفاسیر از سابروتین usdfld یا umat باید استفاده کنم؟ یا راه دیگری به نظرتون وجود داره؟

ممنون از رهنماییتون

فایل ضمیمه
0
0

سلام . با توجه به پیچیدگی این روابط، سابروتین usdfld قابل استفاده نیست و فقط می تونید از سابروتین umat استفاده کنید. نحوه استفاده از سابروتین یومت هم در ویدیو آموزش سابروتین umat گفته شده .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور