لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام و خسته نباشید

جناب مهندس در ساختار چرخی که در پرسش قبل مطرح کردم، رینگ وسط کاملا صلب هست و بین سایر قطعات قید تای تعریف شده است. برای تعریف سرعت ، سرعت خطی و سرعت زاویه ای نهایی را به مرکز چرخ دادم که rp رینگ وسط محسوب میشود. و از آنجایی که تمام پارتها به هم تای هستند، این سرعتها برای سایر پارتها نیز تعریف شده است. چون کل چرخ باید با این سرعت خطی حرکت کند و با این سرعت زاویه ای دوران کند. برای هم سرعت خطی و هم سرعت زاویه ای smooth step تعریف کرده ام. از آنجا که سرعت نهایی 100 کیلوکتر بر ساعت هست، با استفاده از رابطه v=rw، سرعت زاویه ای نهایی را حساب کردم. این روش تعریف درست هست؟ در مورد خواص ماده هم، ماده مربوطه هایپرالاستیک هست که برای تعریف خواصش از مدل مونی ریولین استفاده کردم و ضرایب مربوطه را وارد کردم.

جناب مهندس من در روشی دیگر فقط به مرکز چرخ سرعت خطی داده ام تا در اثر گرادیان سرعت شتاب ایجاد شود و دیگر سرعت زاویه ای به مرکز ندادم. فکر میکنم این روش درست تر از روش قبل هست.

ممنون میشم نظرتون رو در این مورد بفرمایید.

پذیرفته شد
0
0

سلام . ببینید tie بودن همه پارت ها بهم به این معنی نیست که این سرعت ها برای بقیه پارت ها هم تعریف شده است. این فقط شامل گره هایی میشه که در مرز ها tie شدن . اگر امپلیتود رو از صفر تعریف کردین نیازی نیست که به بقیه پارت ها سرعت اولیه بدین . اگر با اینکار تغییر شکل مدلتون زیاده و دارید از حلگر اکسپلیسیت استفاده میکنید، مدت زمان حل رو افزایش بدید و یا به mass scaling عددی کمتر از 30 رو بدید. اگر هم هر دو روش loading rate و mass scaling رو همزمان استفاده کردین هر دو موردی که گفتم رو همزمان انجام بدین. شما نباید همزمان هم سرعت زاویه ای بدید هم سرعت خطی بدید. باید فقط سرعت خطی رو به صورت امپلیتود از صفر بدید و به همون rp بخش صلب بدید. اگر سرعت زاویه رو به صورت جداگانه برای rp تعریف کنید، در واقع یه گشتاور اضافی هم به مدلتو وارد شده که غلطه. یا باید سرعت زاویه ای رو از صفر زیاد کنید یا سرعت خطی رو از صفر زیاد کنید. هر دو با هم نمیشه چون با اعمال یکی، این اصطکاک زیاد با محیطه که باعث ایجاد دیگری میشه .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور