لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام
بنده خیلی تازه کارم در آباکوس. می خوام یه قطعه انحنا دار رو مش بزنم و هرچی به پارت های کوچک تر تقسیمش می کنم بازم اون بخشای ریزش همچنان به رنگ   نارنجی که قابل مش زنی نیست می مونه.می خواستم ببینم راهی داره که نخوام شکل از اول بکشم و این قطعات ریز باقی مونده در انحنا ها رو از حالت غیر قابل مش در بیارم.
روی عکس ضمیمه شده قسمت های کوچیکی که مش نمی خورن مشخصه.

ممنون میشم پاسخ بدین

فایل ضمیمه
  • mirzabozorg
    سلام . متاسفانه از عکسی که گذاشتید هیچی نمیشه فهمید . لطفا تو پرسش خودتون چند تا عکس دیگه از قطعتون که مثلا دوتاش باسه قطعه پارتیشن بندی نشدس و دو تاش باسه قطعه پارتیشن بندی شدس بزارید تا بعد از اینکه هندسه کاملا مشخص شد بتونیم راهنمایی تون کنیم .
  • HamedBkh
    چند تا عکس دیگه گذاشتم.یه مکعبه با یه کره و یه جسم بیضوی از داخلش کم شده.امیدارم واضح باشه دیگه
پذیرفته شد
0
0

استراتژی پارتیشن بندیتون اشتباه بوده . وگرنه این امکان وجود داره که این نوع قطعه رو با استفاده از تکنیک sweep به کمک پارتیشن بندی مناسب مش بزنید . شما به نظرم از همون اول استراتژی اشتباهی رو اتخاذ کردی و با پارتیشن بندی ، بجای اینکه meshability رو افزایش بدید ، تغییری توش ایجاد نکردید . شما باید اول با یه پارتیشن زنی حجم هایی که این اون حجم های خالی شده توشون قرار دارن رو از هم جدا کنی . بعدش اگر هر کدوم از قسمت ها زرد رنگ نشد ، باید اونو دوباره به شکلی پارتیشن بزنی که صفحه پارتیشن از وسط حجم های خالی شده عبور کنه . اگر این استراتژی رو رفتید و باز به طور کامل قطعه زرد رنگ نشد ، قسمت های غیر زرد رنگ ( که نارنجی هستن) رو با استفاده از تکنیک free مش بزنید و استفاده از المان های مکعبی رو فراموش کنید .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور