لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

سلام

جدای از اینکه نحوه مدل سازی و مش بندی در زمان تحلیل موثر است، میخواستم از جنبه سخت افزاری راهنمایی کنید سیستمی که میخواهم بخرم چه ویژگی هایی داشته باشد.

پس از یک سال تجربه کار با آباکوس، با لپ تاپ corei5 و 8 گیگ رَم حدود 4 شبانه روز باید معطل شوم تا تحلیل مدلم که کمی شلوغ است انجام شود.

با تشکر از شما

0
0

سلام . ببینید انالیز هایی که با abaqus/standard انجام میشن بیشتر نیاز به ram دارن و انالیز هایی که با abaqus/explicit انجام میشن بیشتر نیاز به cpu دارن که این ناشی از ذات متفاوت این دو حلگر هست. البته حتما نیاز نیست که همون اول کار یه سیستم با config خیلی خفن بخرید . می تونید یه سیستم با config یذره پایین تر بخرید و بعد خودتون هزینه کنید و یه سری feature هاشو ارتقا بدید . اینطوری اخرش کمتر هزینه خواهید کرد. یه چیز رو حتما حواستون باشه : برخی از سیستم های جدید بگونه ای cpu شون عوض شده که اباکوس روشون نمی تونه پارالل بشه یا گرافیکشون یجوره که اباکوس روش درست اجرا نمیشه . در واقع اصلاحات سخت افزاری که جدیدا رو سیستم ها پیاده شده ، روی استفاده مناسب از اباکوس اثر منفی گذاشته . در این خصوص حتما با برخی از دوستانتون که از اباکوس استفاده میکنن و تازه سیستم خریدن مشورت کنید که یه وقت بعدا از خرید خودتون پشیمون نشید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور