لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام

من برای مدلسازی روسازی، چون که روسازی دارای 4لایه رویه ، اساس، زیر اساس و بستر می باشد که هر کدام دارای ضخامت جداگانه و مدول یانگ و ضریب پواسون خاص خود می باشند، می خواستم برای مدلسازی این روسازی راهنمایی کنید.

با تشکر

0
0

سلام . برا مدل سازی چیز هایی که تو اباکوس لایه لایه هستن، اگر لایه ها کامل بهم چسبیدن و نمی خواید بین لایه ها مثلا المان کوهسیو یا سطح کوهسیو بزارید، می تونید یه پارت ایجاد کنید که ضخامتش اندازه مجموع لایه ها هستش . بعد باید با پارتیشن بندی این پارت رو به چهار قسمت تقسیم کنید که برا اینکار هم معمولا از روش datum plane استفاده می کنن . بعد برا هر لایه ماده مورد نظر و سکشن مورد نظر خودش رو تعریف می کنید و به هر قسمت اختصاص میدید . حالا باز اگر در مورد بقیه روند سوال دارید باید چیزی که می خواید رو بیشتر توضیح بدید . برا این کار یه پرسش جدید درست کنید.

0
0

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای میرزابزرگ و تمامی دوستان عزیز.

در ابتدا از تمامی زحمات شما متشکرم بابت تدریس واضح و خوب نرم افزار آباکوس.

بنده دانشجو ارشد راه و ترابری هستم،برای ندل کردن بعضی قسمت ها به مشکل میخورم،ممنون میشم راهنماییم کنید.

بنده قست دارم مقدار نشت رو توی روسازی بتنی با درز انقباض و داول بار انحام بدم،بدین صورت که یک دال بتنی به ضخامت ۲۷سانتی متر و به صول ۱۰ متر و عرض ۳.۶۵متر داریم و از وسط طول دال یک کات به ضخامت دو سوم ضخامت دال انجام میدیم برای درز انقباض،در وسط ضخامت دال در محل درز انقباض میله هایی داریم برای کنترول نشست بین دو دالی که کات خوردن،چون در قسمت درز که کات انجام دادیم،دالمون کامل ترک میخوره و از هم جدا میشه،این دال روی دوتا لایه با خواص مختلف هستن.

بنده قصد دارم ببینم اگه میله های داول داشته باشیم نشست دال ها چه طوری هستش و اگه از میله های داول استفاده کنیم اونموقع نشست چه طوری هستش.

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

 

نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور