لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

0
0

با سلام و خسته نباشید. می خواستم تست dmta را شبیه سازی کنم. در این تست بار سینوسی به ماده ویسکوالاستیک اعمال شده و همزمان دما با نرخ مشخصی افزایش می یابد. خواص ماده نیز با افزایش دما تغییر می کند. به نظر شما کدام یک از حلگرهای explicit و استاندارد مناسب هستند و چه نوع استپی انتخاب شود؟

با تشکر

0
0

سلام. اینکه از کدوم حلگر استفاده میشه بستگی به ذات فیزیکی تست داره. اگر بارگذاری به ارامی و بصورت شبه استاتیک انجام میشه اول حلگر استاندارد و استپ coupled temp displacement رو انتخاب کنید. اگرم تست با سرعت انجام میشه باید از ابتدا از حلگر اکسپلیسیت و استپ dynamic, temp-disp, explicit استفاده کنید. اما اگر تست به ارامی انجام می شد و تو شبیه سازی به ارور همگرایی برخوردید و هر کاری از جمله کارهای عنوان شده توی ویدیو های آموزش رفع خطای too many attempt و آموزش رفع خطای minimum time increment رو انجام دادید و باز هم همگرا نشد، باید برید روی اکسپلیسیت و شبه استاتیکی با اکسپلیسیت حل کنید. نحوه انجام تحلیل شبه استاتیک با اکسپلیسیت هم در ویدیو آموزش تحلیل شبه استاتیک با اکسپلیسیت گفته شده.

همچنین در دوره آنلاین آباکوس پیشرفته، در جلسه پنجم در رابطه با نحوه تحلیل کوپل دما-جابجایی فرآیند های شکل دهی (شکل دهی گرم) به همراه ذکر مثال توضیحات کاملی ارایه شده است که در صورت تمایل، با ارسال پیام به تلگرام یا واتس اپ شماره 09351324013، بدون نیاز به تهیه کل دوره، می توانید ویدیو مرتبط با جلسه نامبرده را تهیه نمایید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور