لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

با سلام و احترام سوالی دارم در مورد پروتکل بارگذاری atc-24. همانطور که در عکس مشاهده میفرمایید پروتکل بارگذاری یک تعداد چرخه دارد و یک مقدار و یک شماره استپ بارگذاری. سوال من در مورد تعداد چرخه هست. تعداد هر چرخه رو چگونه باید معرفی کنیم؟ (برای مثال تعداد چرخه برای مقدار اول و دوم هر کدام ۶ چرخه پیشنهاد شده).

ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

با سپاس

پذیرفته شد
0
0

به طور کلی ما دو نوع بارگذاری و تحلیل چرخه ای داریم :

1) بارگذاری با تعداد چرخه بالا

2) بارگذاری با تعداد چرخه کم ( البته یه نوع بارگذاری دیگه هم هست به اسم بارگذاری با تعداد چرخه خیلی کم ، یعنی عملا زیر 10 چرخه که البته در ذیل گروه 2 معمولا قرارش میدن ولی باز یه تفاوت هایی داره !)

البته کم یا زیاد بودن تعداد چرخه بر اساس استاندارد های مختلف متفاوته . برای تحلیل های بارگذاری چرخه ای  ، آباکوس step به اسم direct cyclic برای تحلیل هر دو دسته بارگذاری داره . اما توی عکس هایی که شما فرستادید ، تعداد بارگذاری ها با amplitude ثابت ، 6 و حتی کمتر بود . لذا استفاده از step فوق الذکر رو به شما توصیه نمی کنم . به نظرم بر طبق الگوریتم زیر عمل کنید :

بارگذاری توی عکس ها به شکلیه که هر تعداد سیکل مشخص amplitude خودش رو داره . به تعداد amplitude ها step درست کنید و هر n سیکل با دامنه یکسان رو معادل یک amplitude در نظر گرفته و اون رو با گزینه tabular تعریف کنید . مثلا : step اول شامل باری هستش که 6 تا سیکل داره و شما 6 تا سیکل رو با هم در نظر بگیرید و تبدیلش کنید به یه بار پیوسته که توی یه step وارد میشه . یعنی باید 9 تا step درست کنید . توی سوالتون و عکس ها اشاره نشده که بارگذاری استاتیکی و شبه استاتیکیه و یا دینامیکیه . اگه استاتیکی و یا شبه استاتیکیه از step به اسم static general استفاده کنید و در غیر این صورت از dynamic implicit استفاده کنید .

با تعریف درست amplitude هر step به صورت tabular ، تعداد سیکل ها رو لحاظ کنید . البته tabular برای بارگذاری هایی به شکل مثلث خیلی مناسبه . در غیر این صورت باید از گزینه periodic استفاده کنید .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور