لطفا پیش از استفاده از این بخش راهنمای پرسش و پاسخ را مطالعه فرمایید.

پاسخ داده شد
0
0

سلام بر همه دوستان

من در حال انجام پروژه درسیم با نرم افزار آباکوس هستم.من یک مدل کشیده ام که شکل شماتیک اون در پیوست دیده میشه و بارگذاریش هم مشخصه شما میتونید راهنماییم کنید چطوری فشار را در آباکوس بصورت تابعی از R و تتا تعریف کنم که مثلا از 80 به 60 و از 60 به 80 و از مجددا از 80 به 60 تغییر کنه و مجددا در بالای مدل همان فشار 80 مگاپاسکالی وارد بشه؟دوستان گفته اند که من در ماژول Load از تابع استفاده کنم منتها نمیدونم تابع را چه چیز تعریف کنم.

 

ممنون

فایل ضمیمه
پذیرفته شد
1
0

سلام . برای تعریف این نوع از بارهای متغیر با مکان شما دو راه دارید :

  1. استفاده از سابروتین هایی نظیر سابروتین Dload که در اون شما به صورت خیلی ساده و مشخصی تابع فشار رو بر اساس متغیر های مربوطه تعریف میکنید .
  2. استفاده از قابلیت analytical field توی آباکوس که برا دسترسی به اون هم تو پنجره edit load ، در حالتی که نوع بار رو به صورت pressure انتخاب کرده اید ، از گزینه create analytical field استفاده میکنید و تابعتون رو از طریق اون تعریف میکنید .

راه دوم ، برای توابع ساده فقط جواب میده و وقتی که تابع یذره پیچیده بشه دیگه استفاده از این راه آسون یا قابل اعتماد نیست . راه اول بهترین راه ممکنه که منتها برا استفاده ازش باید سابروتین Dload رو بلد باشید .

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا ابتدا

© FEMEX Group All Rights Reserved

Heap | Mobile and Web Analytics

برای اطلاع از «کد های تخفیف» به کانال تلگرام فمکس مراجعه کنید.

@FEMEX

بازیابی رمز عبور